ΓΔ: 2110.66 0.49% Τζίρος: 27.51 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:23:41
Χαρτονομίσματα και κέρματα γιουάν
Κινεζικά γιουάν σε χαρτονομίσματα και κέρματα για άρθρα οικονομικών και αγορών.

Το Πεκίνο φιλοξενεί κορυφαία έκθεση εμπορίου υπηρεσιών στο Σόουγκανγκ

Η CIFTIS 2025 διεξάγεται στο Πεκίνο με συμμετοχή 85 χωρών και 2.000 εταιριών. Στο επίκεντρο οι έξυπνες τεχνολογίες, οι επενδύσεις και η ενίσχυση του παγκόσμιου εμπορίου υπηρεσιών.

Με φόντο τις παλαιές βιομηχανικές καμινάδες και τις ιστορικές εργοστασιακές υποδομές, το Πάρκο Σόουγκανγκ στο δυτικό Πεκίνο μετατρέπεται σε επίκεντρο της οικονομικής δραστηριότητας, φιλοξενώντας φέτος τη διεθνή έκθεση China International Fair for Trade in Services (CIFTIS) 2025, από τις 10 έως τις 14 Σεπτεμβρίου. 

Η κορυφαία αυτή διοργάνωση αναδεικνύει το συνεχές οικονομικό άνοιγμα της Κίνας, εστιάζοντας παράλληλα στην ενίσχυση της ψηφιακής καινοτομίας.

Για πρώτη φορά, ολόκληρη η έκθεση φιλοξενείται εξ' ολοκλήρου στον ιστορικό χώρο του Πάρκου Σόουγκανγκ, ένα εντυπωσιακό παράδειγμα αστικής ανάπλασης και διατήρησης της βιομηχανικής κληρονομιάς, που εκτείνεται σε τρία τετραγωνικά χιλιόμετρα. Αξίζει να σημειωθεί πως το πάρκο φιλοξένησε και τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου το 2022, συνδέοντας έτσι το χθες με το αύριο της αστικής ανάπτυξης.

Το κεντρικό θέμα της CIFTIS 2025 “Η Αποδοχή των Έξυπνων Τεχνολογιών και η Ενδυνάμωση του Εμπορίου στις Υπηρεσίες” αποτυπώνει την εστίαση σε έξυπνες τεχνολογίες, που μεταμορφώνουν το τοπίο του παγκόσμιου εμπορίου υπηρεσιών. 

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην επίδραση της τεχνολογικής καινοτομίας πέρα από τα σύνορα της Κίνας, εξυπηρετώντας στρατηγικούς στόχους προσέλκυσης επενδύσεων και ανάπτυξης διασυνοριακών συνεργασιών.

Η φετινή CIFTIS συγκεντρώνει τη συμμετοχή 85 χωρών και διεθνών οργανισμών, με σημαντικές παρουσίες όπως η Αυστραλία, η Γερμανία και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας (WIPO). 

Περίπου 2.000 εταιρίες από ολόκληρο τον κόσμο εκθέτουν και παρουσιάζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, ανάμεσά τους κολοσσοί από τη λίστα Fortune 500 και την Global 500, όπως η Walmart, η AstraZeneca και η KPMG.

Ο αριθμός και η εμβέλεια των συμμετεχόντων υπογραμμίζουν τη στρατηγική σημασία της έκθεσης για το διεθνές επιχειρηματικό τοπίο. 

Οι φιλοξενούμενες επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται σε 26 από τις 30 κορυφαίες αγορές παγκοσμίως στον τομέα του εμπορίου υπηρεσιών, ενισχύοντας τη δυναμική του θεσμού και επιβεβαιώνοντας τη θέση της CIFTIS ως πρωταγωνιστή στη διαμόρφωση των τάσεων της παγκόσμιας αγοράς υπηρεσιών.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σημαία Κίνας οικονομία
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Στο 7,5% η ετήσια άνοδος του εμπορίου υπηρεσιών Ιαν-Οκτ

Το εμπόριο υπηρεσιών κατέγραψε ανάπτυξη 7,5% το διάστημα Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2025, με συνολικό όγκο 6,58 τρισ. γιουάν. Οι εξαγωγές αυξήθηκαν 14,3% και οι εισαγωγές 2,6%, ενώ σημειώθηκε αύξηση στη γνώση-εντατική δραστηριότητα.
Εμπορευματοκιβώτια Κίνας ΕΕ
ΔΙΕΘΝΗ

Η Κίνα ενισχύει τις εισαγωγές ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών

Η Κίνα ενισχύει μέτρα ώστε να διευκολύνει εισαγωγές ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών από περισσότερες χώρες. Θα υλοποιήσει 10 θεματικές δράσεις με κεντρικό σύνθημα «Μια Μεγάλη Αγορά για Όλους: Εξάγετε στην Κίνα».
Σημαία Κίνας οικονομία
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: 5,4% άνοδος στην αξία υπηρεσιών το εννεάμηνο 2025, σύμφωνα με NBS

Σημαντική αύξηση 5,4% σημείωσε η προστιθέμενη αξία των υπηρεσιών στην Κίνα το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2025, καλύπτοντας το 58,4% του ΑΕΠ, ενώ ο σχετικός δείκτης ενισχύθηκε 5,6% το Σεπτέμβριο, σύμφωνα με το NBS.
Εφαρμογή TikTok κινητό
ΔΙΕΘΝΗ

Το TikTok υπογράφει συμφωνία για παραμονή στις ΗΠΑ

Το TikTok υπέγραψε συμφωνία με την Oracle, τη Silver Lake και το MGX UAE για να ιδρύσει αμερικανική κοινή επιχείρηση, εκπληρώνοντας τις νομικές απαιτήσεις και αποφεύγοντας την απαγόρευση στις ΗΠΑ, όπως αποκάλυψε εσωτερικό υπόμνημα.
Σημαία Κίνας οικονομία
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Η ψηφιακή κατανάλωση έφτασε το 46,5% των δαπανών ως τον Ιούνιο

Στο Α' εξάμηνο του 2025, η ψηφιακή κατανάλωση στην Κίνα έφτασε τα 9,37 τρισ. γιουάν, αποτελώντας το 46,5% της συνολικής κατανάλωσης. Πάνω από 958 εκατ. καταναλωτές έγιναν ψηφιακοί, το 85,3% των χρηστών του διαδικτύου.