Ο υπουργός Δικαιοσύνης Γιώργος Φλωρίδης εγκαινίασε τη νέα αίθουσα του Εφετείου Αθηνών, η οποία έχει σχεδιαστεί για τη διεξαγωγή πολυπρόσωπων δικών.
Στην τελετή των εγκαινίων, όπου η αίθουσα παραδόθηκε ήδη σε χρήση, παρευρέθηκαν ο υφυπουργός Δικαιοσύνης Ιωάννης Μπούγας, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Δικαιοσύνης Πέλοψ Λάσκος, η προϊσταμένη του Εφετείου Αθηνών Σοφία Λιγνού, καθώς και μέλη της διοίκησης, Εφέτες και δικαστικοί υπάλληλοι.
Ο κ. Φλωρίδης τόνισε ότι «με ιδιαίτερη χαρά εγκαινιάζουμε αυτή την αίθουσα», επισημαίνοντας πως η απόφαση για τη δημιουργία της ήταν από τις πρώτες που ελήφθησαν μετά την ανάληψη των καθηκόντων του ιδίου και του κ. Μπούγα. Όπως ανέφερε, στόχος είναι να διεξάγονται εκεί δίκες με μεγάλο αριθμό διαδίκων και παραγόντων.
Αναφερόμενος στα έργα υποδομής, ο υπουργός σημείωσε ότι «ο κλιματισμός ήταν εφιάλτης από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε», υπογραμμίζοντας πως το κόστος των έργων που έχουν ολοκληρωθεί ξεπερνά τα πέντε εκατομμύρια ευρώ. Το έργο του κλιματισμού περιλαμβάνει πλήρη αναβάθμιση των συστημάτων σε όλες τις αίθουσες.
Παράλληλα, ο υπουργός Δικαιοσύνης αναφέρθηκε στην ανάπλαση της πλατείας Δικαιοσύνης, που βρίσκεται στον χώρο του πρώην Ειρηνοδικείου, καθώς και στη δημοπράτηση του έργου για την κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης 1.500 θέσεων στο Εφετείο Αθηνών, ο οποίος έως σήμερα παραμένει κλειστός.
Η προϊσταμένη του Εφετείου Αθηνών, Σοφία Λιγνού, επισήμανε ότι ολοκληρώθηκαν δύο σημαντικά έργα: η εγκατάσταση νέου κλιματισμού σε όλες τις αίθουσες, ώστε να μην επαναληφθούν φαινόμενα διακοπής δικών λόγω θερμοκρασιών, και η αλλαγή δαπέδου σε συνολική επιφάνεια 5.500 τ.μ., που βελτιώνει την καθαριότητα και την ασφάλεια του κτιρίου.