ΓΔ: 1968.6 -0.85% Τζίρος: 61.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:50:02
Σταθμός Μετρό Αθήνας
Σύγχρονο βαγόνι του Μετρό Αθήνας αναχωρεί από τον σταθμό εν μέσω επιβατών.

Διορίστηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΣΤΑΣΥ

Στον διορισμό του νέου ΔΣ της ΣΤΑΣΥ προχώρησε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών ΑΕ (OAΣΑ) μαζί με την Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε. («ΕΕΣΥΠ»).

Τον διορισμό του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε. («ΣΤΑΣΥ») ανακοίνωσε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών ΑΕ (OAΣΑ) σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε. («ΕΕΣΥΠ»).

Η ΣΤΑΣΥ είναι αρμόδια για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου, σύμφωνα με τον σχεδιασμό και την κατανομή αυτού από τον ΟΑΣΑ, που συντελείται με τα μέσα σταθερής τροχιάς (ΤΡΑΜ, Γραμμές 2 & 3 του Μετρό και Γραμμή 1 του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου), τη συντήρηση, επισκευή και χρησιμοποίηση του τροχαίου υλικού και τη λειτουργία και συντήρηση των γραμμών 2 & 3 του Μετρό, των οποίων ιδιοκτήτης είναι η Αττικό Μετρό.

Η νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΣΤΑΣΥ είναι η ακόλουθη:

Χαράλαμπος Δαμάσκος, Πρόεδρος, Μη Εκτελεστικό Μέλος

Νικόλαος Χαιρέτας, Διευθύνων Σύμβουλος, Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου

Νικόλαος Αθανασόπουλος, Μη Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου

Μαρία Κολυβά, Μη Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και Πρόεδρος της Επιτροπής Ελέγχου

Ελένη Βλαχογιάννη, Μη Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο θα συμπληρωθεί από ένα μη εκτελεστικό μέλος που θα προταθεί προς εκλογή από τον υπουργό Οικονομικών κατ΄ άρθρο 197 παρ. 4 ν. 4389/2016.

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΣΤΑΣΥ θα διαμορφώσει το πλαίσιο για την επίτευξη του στόχου του ΟΑΣΑ και των δυο θυγατρικών του, που είναι η αύξηση του ποσοστού των μετακινήσεων με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς με την καλύτερη δυνατή διαχείριση των διατιθέμενων πόρων. Στην κατεύθυνση αυτή, η ΣΤΑΣΥ θα πρέπει να προωθήσει τη συντονισμένη λειτουργία των συγκοινωνιών σε σταθερή τροχιά με το συνολικό συγκοινωνιακό σύστημα και να προχωρήσει στην επέκταση και αναβάθμιση του συγκοινωνιακού της έργου, στο πλαίσιο ενός συνολικού σχεδίου βιώσιμης αστικής κινητικότητας για την Αθήνα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Amaxostasio OSY_Anthousa
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ιδιωτικοποίηση σε δόσεις στα λεωφορεία: Νέα ανάθεση 474 εκατ. σε ΚΤΕΛ

Νέα ανάθεση από ΟΑΣΑ της παροχής οδικών επιβατικών μεταφορών με αστικά λεωφορεία, για την οποία θα απαιτηθούν ως 200 οχήματα για διάρκεια δέκα ετών. Δυσκολίες στην εύρεση οδηγών, πήρε παράταση η διαδικασία.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τελειώνει το «Δεν πληρώνω» στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας

Η μεγάλη αύξηση ελέγχων και προστίμων το 2024 έφερε αύξηση στα έσοδα του ΟΑΣΑ κατά 13,5%. Στα 900 εκατ. ευρώ έχουν ανέλθει οι πόροι που «κλείδωσαν» για την αναβάθμιση των μέσων μαζικής μεταφοράς.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οικονόμου: Σύνδεση του Δήμου Μαρκοπούλου με αστική συγκοινωνία

«Ο Νέος Συγκοινωνιακός Χάρτης της Αττικής θέτει ως στόχο την παροχή αστικής συγκοινωνίας σε ολόκληρη την Αττική, καταργώντας διακρίσεις και ανισότητες μεταξύ των πολιτών» τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οικονόμου: 37 νέες στάσεις λεωφορείων σε 23 Δήμους της Αττικής

Η προσπάθεια αυτή εντάσσεται στη στρατηγική επιλογή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και του Ο.Α.Σ.Α. για συνολική αναβάθμιση των δημόσιων συγκοινωνιών, και της εξυπηρέτησης των πολιτών.