ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φώτο: ΗΡΑΚΛΗΣ

Στρατηγική συνεργασία Lafarge με IBM

Η ψηφιακή πλατφόρμα που θα δημιουργηθεί θα μπορεί να μειώσει το κόστος των έργων οδοποιίας μέχρι και 33%, και απαντά στις προκλήσεις για την κατασκευή και βιωσιμότητα των δρόμων.

Η LafargeHolcim ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με την IBM Services, προκειμένου οι δύο εταιρίες να αναπτύξουν περαιτέρω την πρώτη ψηφιακή πλατφόρμα για τη βελτιστοποίηση της μελέτης έργων οδοποιίας, «ORIS». Η λύση αυτή μπορεί να μειώσει το κόστος των έργων οδοποιίας έως και κατά το ένα τρίτο, καθώς και τις εκπομπές άνθρακα κατά το ήμισυ, τριπλασιάζοντας ταυτόχρονα την ανθεκτικότητα και τη διάρκεια ζωής των δρόμων.

Η πλατφόρμα ORIS προσφέρει τη δυνατότητα στις αρμόδιες αρχές υποδομών και τους επενδυτές και υπεύθυνους έργων να βελτιώνουν την κατασκευή και τη βιωσιμότητα των δρόμων, καθώς και να αντιμετωπίζουν προκλήσεις μέσω της έξυπνης μελέτης έργων. 

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, κάθε χρόνο κατασκευάζονται κατά μέσο όρο 700.000 χιλιόμετρα νέων δρόμων σε όλο τον κόσμο. Η βελτίωση της ποιότητας και της αντοχής των δρόμων θα συμβάλει στη μείωση της ποσότητας εκπομπών άνθρακα, που παράγονται από τις μεταφορές. Δεδομένου ότι οι δρόμοι διαφέρουν ανάλογα με την τοποθεσία, το κλίμα, τους τύπους οχημάτων και τους όγκους κυκλοφορίας που εξυπηρετούν, ο προσδιορισμός του πλέον αειφόρου και οικονομικά αποδοτικού μίγματος δομικών υλικών και τεχνολογιών στην πρώιμη φάση της μελέτης αποτελεί μεγάλη πρόκληση.

Η πλατφόρμα ORIS αξιολογεί τις μελέτες οδοποιίας από διαφορετικές οπτικές γωνίες και προτείνει αποδοτικούς τρόπους κατασκευής και συντήρησης σε συνδυασμό με τη διαθεσιμότητα υλικών και τις δυνατότητες σε τοπικό επίπεδο. Παράλληλα, υποστηρίζει τις δημόσιες πολιτικές που προστατεύουν τους φυσικούς πόρους, προάγοντας την κυκλική οικονομία στην οδοποιία.

Σημειώνεται ότι η LafargeHolcim θα αξιοποιήσει το χαρτοφυλάκιο ψηφιακών προϊόντων, υβριδικών cloud, ψηφιακών υπηρεσιών σχεδιασμού της IBM καθώς και την εξειδίκευσή της στη μηχανική εκμάθηση, την τεχνητή νοημοσύνη, το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things) και την ανάλυση δεδομένων, με στόχο να βελτιώσει περαιτέρω την τεχνογνωσία αναφορικά με το τσιμέντο και το έτοιμο σκυρόδεμα, καθώς και τις λύσεις και τα προϊόντα που προσφέρει, όπως προκατασκευασμένα προϊόντα σκυροδέματος, άσφαλτος και κονιάματα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανεβάζει τον πήχη η ΑΒΑΞ για EBITDA, καθαρά κέρδη και μερίσματα

Στα 150 εκατ. ο στόχος για τα EBITDA το 2029, σημαντική άνοδος καθαρών κερδών το 2024 και αύξηση μερίσματος. Πώς προχωρούν τα έργα που υλοποιεί η εταιρεία, οι καθυστερήσεις σε μετρό και Ελληνικό. Οι νέες πηγές εσόδων.
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Υπουργός σε δίκη για 9.732 ευρώ, τα 123 εκατ. στους Ιταλούς και τα βενζινάδικα

Η παραπομπή υπουργού της Κροατίας για μερικά γεύματα και οι Έλληνες υπουργοί στο απυρόβλητο, η κυβέρνηση βιάζεται να πληρώσει την Hellenic Train, βροχή λουκέτων σε βενζινάδικα και οι στρατηγικές επενδύσεις.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ιδρύθηκε το Ελληνικό Ταμείο Καινοτομίας και Υποδομών από το Υπερταμείο

Το νέο fund του Υπερταμείου τυγχάνει θερμής υποδοχής από την κατασκευαστική αγορά που αναζητά νέες πηγές χρηματοδότησης, ενόψει της λήξης του Ταμείου Ανάκαμψης. Στο τραπέζι από τον ΣΤΕΑΤ και η τιτλοποίηση χρεών.
AKTOR Group of Companies _ Exarchou
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Όμιλος AKTOR: Ο ΒΟΑΚ, το μετρό Θεσ/νίκης και ο στόχος για τζίρο 1,48 δισ.

Δεν αποκλείει την είσοδο στον ΒΟΑΚ ο Αλέξανδρος Εξάρχου, τι λέει για το μετρό Θεσσαλονίκης. Ντεμπούτο την 1η Οκτωβρίου για πέντε νέες θυγατρικές. Εντός Ιουλίου η απόκτηση ακινήτων της Prodea. Στόχος τα 600MW έργων ΑΠΕ.