ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:15:03
Φωτο: Shutterstock

Έξυπνη εφαρμογή από ΔΕΔΔΗΕ για την δήλωση βλαβών

Δύο νέες υπηρεσίες για την τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του κοινού παρουσίασε ο ΔΕΔΔΗΕ, για την ταχύτερη διευθέτηση των προβλημάτων τους.

Συνεχίζεται το πλάνο εκσυγχρονισμού του ΔΕΔΔΗΕ που δημιούργησε δυο νέες υπηρεσίες για την ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού.

Η πρώτη είναι η εφαρμογή My DEDDiE App για κινητές συσκευές για τη δήλωση βλάβης. Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κ.λπ.).

Το νέο app συμπληρώνει την υπηρεσία «Online δήλωση βλάβης», που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και μερικούς μήνες από το site του, στην οποία οι χρήστες καταχωρούν τη βλάβη και στη συνέχεια ενημερώνονται με sms για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και την πλήρη αποκατάστασή της. Με την εγκατάσταση του νέου app στην κινητή συσκευή τους, οι πελάτες μπορούν, πλέον, με πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο να καταχωρήσουν τη βλάβη.

Η δεύτερη υπηρεσία συνίσταται στο ότι οι πελάτες μπορούν, καλώντας όλο το 24ωρο το τηλεφωνικό κέντρο 11500 (ή τον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), να ζητήσουν να τους καλέσει το εξειδικευμένο προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ, αφήνοντας το ονοματεπώνυμό τους και το τηλέφωνο επικοινωνίας τους, έχοντας περιγράψει την υπηρεσία για την οποία θέλουν να εξυπηρετηθούν.

«Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η αμεσότερη επικοινωνία και η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους, καθώς ο αρμόδιος εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει, προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους. Η πελατοκεντρική φιλοσοφία του ΔΕΔΔΗΕ στοχεύει στην παροχή όλων των υπηρεσιών του με σύγχρονο και ψηφιοποιημένο τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό, συνεχίζει την αναβάθμισή τους, στοχεύοντας στην παροχή ποιοτικής και άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών του», αναφέρει, σε ανακοίνωσή του, ο ΔΕΔΔΗΕ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

λογαριασμός ρεύματος επιδοτήσεις
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΔΕΔΔΗΕ: Εντατικοί έλεγχοι για ρευματοκλοπές, που εντοπίζονται οι περισσότερες

Ο ΔΕΔΔΗΕ συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς τους ελέγχους για ρευματοκλοπές. Σε 1.155 ελέγχους έχουν εντοπιστεί πάνω από 200 περιπτώσεις ρευματοκλοπής, με κόστος πάνω από 1 εκατ. ευρώ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Παρατείνεται η υποβολή αιτήσεων για επιδότηση ρεύματος στις επιχειρήσεις

Παρατείνεται για ένα μήνα η δυνατότητα υποβολής αιτήσεων από τις επιχειρήσεις για την επιδότηση των κυμαινόμενων τιμολογίων ρεύματος για τις επιχειρήσεις τους χειμερινούς μήνες.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μέχρι 2 Σεπτεμβρίου οι αιτήσεις για το κοινωνικό τιμολόγιο ρεύματος

Οι εκπτώσεις είναι 4,5 έως 7,5 σεντς ανά κιλοβατώρα ανάλογα την κατηγορία του δικαιούχου. Εφαρμόζεται στη χρέωση για την κατανάλωση ημέρας ή και της νύχτας αν ο καταναλωτής έχει νυχτερινό τιμολόγιο.
Revma, Times, Ilektriko, Electricity, Energeia, Energy
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μόνο 3% η μείωση στις τιμές ρεύματος παρά την πτώση 11% στη χονδρική

Το κόστος των ρευματοκλοπών επιβάλλεται για δεύτερο μήνα από τον ΔΕΔΔΗΕ στους καταναλωτές και δεν επιτρέπει να ελαφρυνθούν οι λογαριασμοί κατ' αντιστοιχία με την υποχώρηση των τιμών χονδρικής.