ΓΔ: 1968.91 -0.84% Τζίρος: 66.31 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:00:32
ektasis development
Φώτο: Ektasis Development, κτήριο Kodak

Οι Noval και Brook Lane αποκτούν το ακίνητο της Ektasis στο Μαρούσι

Το αντίτιμο έφθασε στα 28,6 εκατ. ευρώ, ενώ αφορά ακίνητο συνολικής επιφάνειας 16.907 τ.μ., που στο παρελθόν στέγαζε τα κεντρικά γραφεία της Kodak.

Στην εταιρεία The Grid την οποία έχουν ιδρύσει από κοινού –με μερίδιο 50% έκαστη- η Noval, θυγατρική του ομίλου Viohalco και ο επενδυτικός όμιλος Brook Lane Capital φαίνεται ότι καταλήγει το «φιλέτο» των ακινήτων της εταιρείας Ektasis στο Μαρούσι

Πρόκειται για ακίνητο το οποίο βρίσκεται στη Λεωφόρο Αμαρουσίου – Χαλανδρίου και παλιά στέγαζε τα κεντρικά γραφεία της Kodak με την τελική προσφορά να φθάνει στα 28,6 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι το εν λόγω ακίνητο είναι συνολικής επιφάνειας 16.907 τ.μ..

Ενδιαφέρον για το ακίνητο είχε εκφράσει και η εταιρεία Mytilineos, η οποία εκτιμάται ότι προσέφερε το ποσό των 21 εκατ. ευρώ, ενώ προσφορές ακόμη είχαν καταθέσει οι η Prodea  σε συνεργασία με την Dimand, το fund Fortress, η Ten Brinke και ένα φυσικό πρόσωπο

Σημειώνεται ότι πραγματοποιήθηκα συνολικά 15 πλειοδοτική διαγωνισμοί, ενώ υπήρξε κατάθεση 69 δεσμευτικών προσφορών.

Παράλληλα η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος φέρεται ότι έχει υποβάλει τις υψηλότερες προσφορές για δύο από τα τρία ακίνητα τα οποία νοικιάζει από την Ektasis, με μακροχρόνιες συμβάσεις, ενώ για το ακίνητο της Κηφισιάς που στεγάζει, επίσης, κατάστημα της αλυσίδας super market, πλειοδότης αναδεικνύεται τρίτος επενδυτής.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Merismata, Merisma, Dividends
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ιδιαιτερότητα με τα μερίσματα Viohalco - Cenergy λόγω φορολογίας στο Βέλγιο

Φόρο μερισμάτων 30% αντί του 5% που ισχύει στην Ελλάδα θα πληρώσουν οι μέτοχοι Viohalco και Cenergy επειδή έχουν την έδρα τους στο Βέλγιο. Ωστόσο όσο μέτοχοι είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας, θα τους επιστραφεί φόρος 15%.
Ράφια σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

NielsenIQ: Στα 278 εκατ. ευρώ ο τζίρος για σούπερ μάρκετ από online πωλήσεις

Σύμφωνα με την NielsenIQ, η Ελλάδα φαίνεται να ακολουθεί με πιο αργά βήματα τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, όπου σε κάποιες περιπτώσεις η συνεισφορά του online καναλιού έχει φτάσει σε διψήφια ποσοστά.