ΓΔ: 1955.83 -0.74% Τζίρος: 205.99 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φωτο: ΔΕΗ

ΔΕΗ: Νέο άνοιγμα του βιβλίου προσφορών για το ομόλογο

Ύστερα από την έκδοση ομολόγου ύψους 500 εκ. ευρώ, η ΔΕΗ στρέφεται τώρα στην επανέκδοση λόγω αρκετών αιτημάτων που έλαβε κατά βάση από ξένους επενδυτές.

Σε εκ νέου άνοιγμα του βιβλίου προσφορών για το ομόλογο βιωσιμότητας προσανατολίζεται η ΔΕΗ, το οποίο εκδόθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, ύστερα από την υψηλή ζήτηση που εκδηλώθηκε κυρίως από ξένους επενδυτές.

Όπως αναφέρουν πηγές της ΔΕΗ, δεν θα εκδοθεί νέο ομόλογο, αλλά θα ανοίξει και πάλι το βιβλίο για το προηγούμενο, ενώ οι οριστικές αποφάσεις για την κίνηση θα ληφθούν μέσα στο Σαββατοκύριακο. Στη συνέχεια, εφόσον προχωρήσει η διαδικασία, το βιβλίο θα ανοίξει για την άντληση επιπλέον 100 εκατ. ευρώ.

Να σημειωθεί ότι η ΔΕΗ εξέδωσε την προηγούμενη εβδομάδα ομόλογο ύψους 500 εκατ. ευρώ, ενώ οι προσφορές που εκδηλώθηκαν ξεπέρασαν τα 3 δισ., δηλαδή η έκδοση υπερκαλύφθηκε κατά 6 φορές, και η επιχείρηση άντλησε 650 εκατ. ευρώ με επιτόκιο 3,875%.

Τέλος, τονίζεται ότι τα αιτήματα για επανέκδοση προέρχονται κυρίως από επενδυτές του εξωτερικού που ήθελαν να συμμετάσχουν με μεγαλύτερα ποσά στην έκδοση. Μάλιστα, η ρήτρα βιωσιμότητας που περιλαμβάνεται στους όρους της έκδοσης προβλέπει ότι η ΔΕΗ δεσμεύεται να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 40 % το 2022 σε σχέση με το 2019 και, σε περίπτωση που δεν το καταφέρει, να καταβάλει αυξημένους τόκους στους στους επενδυτές.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

PPC Trading- ΔΕΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Ενισχύει την παρουσία της στις αγορές ενέργειας με τη θυγατρική PPC Trading

Η νέα, 100% θυγατρική της ΔΕΗ, PPC Trading, θα αναλάβει την κεντρική εκτέλεση δραστηριοτήτων χονδρικής εμπορίας ενέργειας και τη βελτιστοποίηση του ενοποιημένου χαρτοφυλακίου ενέργειας της ΔΕΗ.
timologia_reumatos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ρεύμα: Αυξήσεις στα «πράσινα» τιμολόγια, στροφή καταναλωτών στα «μπλε»

Στα 15,6 από 14,4 λεπτά ανά κιλοβατώρα το «πράσινο» τιμολόγιο της ΔΕΗ τον Ιούλιο, μετά την αύξηση της τιμής χονδρικής κατά 5%. Στα «μπλε» τιμολόγια στρέφονται οι καταναλωτές λόγω της αβεβαιότητας.