ΓΔ: 1974.35 -0.56% Τζίρος: 9.97 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:56:32
Wolt-ΑΒ Βασιλόπουλος

Επεκτείνεται δυναμικά η συνεργασία της Wolt με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Η υπηρεσία online delivery διαθέσιμη, εκτός της Αθήνας, σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Βόλο, Ηράκλειο και Χανιά. Στην εφαρμογή είναι διαθέσιμοι 5.000 κωδικοί προϊόντων από τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος.

Επεκτείνεται η συνεργασία της Wolt και της ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς μετά τα καταστήματα που έχουν ενταχθεί στην Αθήνα, τα καταστήματα που έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα ανέρχονται σε  36, σε συνολικά 7 πόλεις.

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, η συνεργασία έχει ήδη επεκταθεί ταχύτατα και έχει ενσωματώσει 25 καταστήματα στην Αθήνα, 6 καταστήματα στη Θεσσαλονίκη και από 1 κατάστημα σε Πάτρα, Λάρισα, Βόλο, Χανιά και Ηράκλειο. Με αυτόν τον τρόπο, διευκολύνει τους χρήστες της εφαρμογής να πραγματοποιούν γρήγορα και εύκολα τις αγορές του supermarket από τα αγαπημένα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος.

Στην εφαρμογή της Wolt είναι διαθέσιμοι 5.000 κωδικοί προϊόντων από τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος, που καλύπτουν όλες τις κατηγορίες και τις ανάγκες των πελατών. Μεταξύ αυτών είναι τα φρούτα, τα λαχανικά, τα γαλακτοκομικά, αλλά και προϊόντα όπως τα είδη καθαρισμού και οικιακής χρήσης. Σημειώνεται ότι όλα τα προϊόντα, που διατίθενται μέσω της εφαρμογής, έχουν τις ίδιες τιμές με τα καταστήματα. Παράλληλα, «τρέχουν» μοναδικές προσφορές ανά τακτά χρονικά διαστήματα, που καλύπτουν τις καθημερινές καταναλωτικές απαιτήσεις και τις ανάγκες των σύγχρονων νοικοκυριών.

O Δημήτρης Καρέλος, Γενικός Διευθυντής της Wolt για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η συνεργασίας μας με την κορυφαία αλυσίδα supermarket ΑΒ Βασιλόπουλος αναπτύσσεται ταχύτατα. Η προσθήκη δεκάδων καταστημάτων σε όλες τις πόλεις -όπου σήμερα η Wolt έχει παρουσία- έρχεται για να καλύψει τις σύγχρονες καταναλωτικές ανάγκες. Η συμμαχία μας συνδυάζει την τεχνολογική υπεροχή της Wolt με την ποιότητα των προϊόντων της ΑΒ Βασιλόπουλος, διευρύνοντας τις επιλογές και απλοποιώντας την καθημερινότητα των καταναλωτών».
 
Η Ζέτα Χειμωνίδου, VP Digital & Technology της ΑΒ Βασιλόπουλος, δήλωσε σχετικά: «Η επέκταση της συνεργασίας μας με την Wolt, μια από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές online delivery στην Ελλάδα, μας χαροποιεί ιδιαίτερα. Σε μόλις 3 μήνες από την έναρξη της συνεργασίας μας, «βρισκόμαστε» σε 7 πόλεις και 36 σημεία, συνολικά, για να προσφέρουμε μία εξαιρετική εναλλακτική για γρήγορες αλλά και ποιοτικές αγορές από τα καταστήματά μας.  Οι ανάγκες των πελατών μας εξελίσσονται. Το ίδιο κι εμείς, και στην συγκεκριμένη περίπτωση, μαζί με τους συνεργάτες μας στην Wolt, έχουμε στόχο να προσφέρουμε λύσεις με ποιότητα, ασφάλεια και φροντίδα».

Με τη Wolt τα ψώνια από τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος απλοποιούνται. Οι αγορές πραγματοποιούνται εύκολα και γρήγορα με την άμεση και ψηφιακή περιήγηση στα ράφια του supermarket. Τα προϊόντα φτάνουν άμεσα και με ασφάλεια στην πόρτα των πελατών από Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 20:00 και το Σάββατο από τις 09:00 έως τις 19:00.

Το menu της εφαρμογής συνοδεύεται από φωτογραφίες, απλοποιώντας περαιτέρω τις αγορές, ενώ υπενθυμίζεται ότι οι συναλλαγές στην Wolt γίνονται με κάρτα ή με μετρητά για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση. Μάλιστα, σε περίπτωση που χρειαστεί, έχουν στη διάθεσή τους την ταχύτερη και καλύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery. Επιπλέον, οι πελάτες της Wolt μπορούν συγχρόνως να απολαμβάνουν τα μοναδικά οφέλη της εφαρμογής και να ενημερώνονται ανά πάσα στιγμή για την πορεία της παραγγελίας τους μέσω της υπηρεσίας live-tracking, που παρέχει τη δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας σε ζωντανό χρόνο. 
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ράφια σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

NielsenIQ: Στα 278 εκατ. ευρώ ο τζίρος για σούπερ μάρκετ από online πωλήσεις

Σύμφωνα με την NielsenIQ, η Ελλάδα φαίνεται να ακολουθεί με πιο αργά βήματα τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, όπου σε κάποιες περιπτώσεις η συνεισφορά του online καναλιού έχει φτάσει σε διψήφια ποσοστά.
Καρότσι σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέος μοχλός ανάπτυξης των σούπερ μάρκετ τα καταστήματα μέσω franchise

Συνεργασίες με επιχειρηματίες «στήνουν» μεγάλες αλυσίδες για να αυξήσουν την εμβέλεια των δικτύων τους χωρίς να εκτεθούν σε μεγάλες επενδύσεις. Πώς κινούνται ΑΒ Βασιλόπουλος και METRO, τα σχέδια της Μασούτης.