ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
AB Vasilopoulos, Super Market
Πηγή: ΑΒ Βασιλόπουλος

Η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει στόχο τα 200 καταστήματα Shop & Go μέσα στο 2023

Η εταιρεία έκανε 150 τα καταστήματα Shop & Go που έχει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και επενδύει στη διεύρυνση του δικτύου με σκοπό να φτάσει τα 200 καταστήματα έως το τέλος της χρονιάς.

Τη συμπλήρωση των 150 καταστημάτων ΑΒ Shop & Go γιορτάζει η ΑΒ Βασιλόπουλος, επεκτείνοντας περαιτέρω την παρουσία της στις γειτονιές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, με σκοπό να εξυπηρετεί καθημερινά ακόμη περισσότερους πελάτες. Η εταιρεία επενδύει σταθερά στη διεύρυνση του δικτύου με σκοπό να φτάσει τα 200 καταστήματα Shop & Go έως το τέλος της χρονιάς.

Το συγκεκριμένο σχήμα franchise, το οποίο ανέπτυξε η ΑΒ Βασιλόπουλος την τελευταία δεκαετία, έχει λάβει ψήφο εμπιστοσύνης τόσο από τους καταναλωτές όσο και από εκατοντάδες επιχειρηματίες που θέλουν να κάνουν το δικό του ξεκίνημα, έχοντας ως σύμμαχό τους την εμπειρία, την αξιοπιστία και την ουσιαστική στήριξη μιας μεγάλης αλυσίδας σουπερμάρκετ.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η ΑΒ αποτελεί μια ελκυστική πρόταση συνεργασίας για τους επιχειρηματίες που επιθυμούν η επιχείρησή τους να γνωρίσει σίγουρη επιτυχία, σταθερότητα και να είναι αποδοτική. Η εταιρεία αναλαμβάνει την αξιολόγηση και υλοποίηση της επένδυσης, την ενοικίαση και τη δαπάνη διαμόρφωσης του ακινήτου, την αγορά του τεχνολογικού εξοπλισμού και την εκπαίδευση του προσωπικού του καταστήματος. Ο υποψήφιος franchisee χρειάζεται να διαθέτει ένα μικρό κεφάλαιο κίνησης, ενώ, παράλληλα, αναλαμβάνει να αποπληρώσει την επένδυση κατά τη διάρκεια του συμβολαίου, καταβάλλοντας μηνιαία δόση για 10 έτη χωρίς πρόσθετες επιβαρύνσεις.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Δικτύου Franchise, κ. Άκης Τσομάκης δήλωσε σχετικά: «Τα AB Shop & Go βρίσκονται εκεί που χτυπάει η καρδιά της εκάστοτε γειτονιάς, προσφέροντας στους πελάτες μεγάλη γκάμα επιλογών, πάντα με την εγγύηση ποιότητας και τις τιμές της ΑΒ. Στους franchisees που θα ενταχθούν στην οικογένειά της ΑΒ, αναζητούμε την όρεξη για δουλειά και την προσήλωση στην εξυπηρέτηση του πελάτη και εμείς προσφέρουμε την συνεχή υποστήριξή μας σε κάθε τους βήμα, από την αρχή της λειτουργίας του καταστήματος και σε κάθε στάδιο εξέλιξής της συνεργασίας μας.»

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ράφια σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

NielsenIQ: Στα 278 εκατ. ευρώ ο τζίρος για σούπερ μάρκετ από online πωλήσεις

Σύμφωνα με την NielsenIQ, η Ελλάδα φαίνεται να ακολουθεί με πιο αργά βήματα τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, όπου σε κάποιες περιπτώσεις η συνεισφορά του online καναλιού έχει φτάσει σε διψήφια ποσοστά.
Καρότσι σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέος μοχλός ανάπτυξης των σούπερ μάρκετ τα καταστήματα μέσω franchise

Συνεργασίες με επιχειρηματίες «στήνουν» μεγάλες αλυσίδες για να αυξήσουν την εμβέλεια των δικτύων τους χωρίς να εκτεθούν σε μεγάλες επενδύσεις. Πώς κινούνται ΑΒ Βασιλόπουλος και METRO, τα σχέδια της Μασούτης.