ΓΔ: 1968.91 -0.84% Τζίρος: 66.31 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:00:32
Φώτο: e-food

Συνεργασία e-food με We4all για την προστασία των ελληνικών δασών

Έως τη Δευτέρα 20 Ιουνίου 2022, οι χρήστες της πλατφόρμας του efood, θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στον καθαρισμό και στην προστασία των δασών. Η δράση αυτή έρχεται μετά το πρόγραμμα όπου ανακαινίστηκαν τα σχολεία στη Β. Εύβοια.

Το efood, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ‘Love Delivered’, στηρίζει έμπρακτα την προστασία του περιβάλλοντος, σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Περιβαλλοντικό Οργανισμό We4all, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες του να συμβάλουν στον καθαρισμό και την προστασία των δασών.

Έως τη Δευτέρα 20 Ιουνίου 2022, οι χρήστες της πλατφόρμας του efood, θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στον καθαρισμό και στην προστασία των δασών, προσφέροντας μόλις 1€, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους. Η συνεισφορά των χρηστών και του efood θα συμβάλει άμεσα στο πρόγραμμα καθαρισμού και προστασίας των δασών, που υλοποιείται σε συνεργασία με την We4all.    

Η συγκεκριμένη περιβαλλοντική δράση έρχεται σε συνέχεια της ολοκλήρωσης, πριν από μερικές εβδομάδες, του προγράμματος Προσφέρω Έμπρακτα - Fire Relief, την οποία υλοποίησε το efood, σε συνεργασία με το ‘Μαζί για το Παιδί’, ανακαινίζοντας σχολικές εγκαταστάσεις στις πληγείσες από τη φωτιά, περιοχές της Βόρειας Εύβοιας.

Μάθετε περισσότερες πληροφορίες για τη δράση, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο

https://youtu.be/TotUahEai0U

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

efood
ESG

Δίπλα στον καταναλωτή το efood με ανταγωνιστικές τιμές και προσφορές

Τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο καλάθι του νοικοκυριού επιλέγονται βάσει τριών κεντρικών χαρακτηριστικών: να καλύπτουν βασικές ανάγκες, να είναι επώνυμα και να βρίσκονται ταυτόχρονα στις βασικές επιλογές (πιο δημοφιλή) των καταναλωτών του efood.
online, trofima, emporio, delivery
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτείνονται οι ισχυροί του delivery και απειλούν τα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ

O κλάδος του quick commerce θέλει να «κλέψει» μερίδια από τα σούπερ μάρκετ και επενδύει δυναμικά στην ανάπτυξη του δικτύου των dark stores και φυσικών σημείων, με Wolt και E-food να δημιουργούν νέα δεδομένα στην αγορά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στο στόχαστρο των Γερμανών της e-food τα επιτυχημένα ελληνικά Kiosky's

Η Delivery Hero θέλει να εισέλθει δυναμικά στην αγορά της μικρής λιανικής που έχει τζίρο 8 δισ. ευρώ και βρίσκεται σε συζητήσεις για να εξαγοράσει τα περίπτερα της Kiosky's που ανήκει στον όμιλο Μούχαλη.
salata-trofima
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με εισαγόμενες ντομάτες φτιάχνεται η σαλάτα του τουρίστα στην Ελλάδα

Η Ελλάδα των ποιοτικών προϊόντων δεν επαρκεί για να καλύψει τη ζήτηση του τουρισμού, με αποτέλεσμα η χωριάτικη σαλάτα για εκατομμύρια ξένους επισκέπτες να γίνεται με ντομάτες εισαγωγής.