ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φώτο: Shutterstock

Ο Άγιος Βασίλης φτάνει με τρένο στη Δράμα για να παραδώσει δώρα

Αξίζει να τονιστεί πως ο σύλλογος σιδηροδρόμων Δράμας λειτουργεί τα τελευταία χρόνια ένα Μουσείο Τρένων, που βρίσκεται λίγα μέτρα μακρύτερα από το κτίριο του σιδηροδρομικού σταθμού.

Ο Αϊ-Βασίλης σε ρόλο μηχανοδηγού θα οδηγήσει την ατμομηχανή που θα τον φέρει στη Δράμα για να συναντήσει από κοντά μικρούς και μεγάλους, μοιράζοντας συμβολικά δώρα για την έλευση της νέας χρονιάς.

Ο γραφικός σιδηροδρομικός σταθμός της ακριτικής πόλης, που χρονολογείται από το 1896, σήμερα, παραμονή της Πρωτοχρονιάς γεμίζει και πάλι ζωή, παιδικές φωνές και χαμόγελα χάρη στην πρωτοβουλία που πήραν τα μέλη του συλλόγου σιδηροδρομικών Δράμας «ΗΦΑΙΣΤΟΣ», να αναβιώσουν για μια ακόμη χρονιά μια όμορφη γιορτή που επί σειρά ετών αποτελούσε σημείο αναφορά του εορταστικού κλίματος της Δράμας.

Η γιορτή της έλευσης του Αϊ-Βασίλη με αμαξοστοιχία ξεκίνησε το 1980 και μέχρι το 2013 πραγματοποιούνταν κάθε παραμονή Πρωτοχρονιάς, δημιουργώντας ένα πολύ όμορφο κλίμα στον σιδηροδοκό σταθμό, που ακόμα τότε έσφυζε από κόσμο, αφού τα δρομολόγια των τρένων ήταν πυκνά, αποτελούσε ένα βασικό μεταφορικό μέσο για την ανατολική Μακεδονία και την ευρύτερη περιοχή και δεν υπήρχε η σημερινή υποβάθμισή του.

Το 2013, με την έλευση της οικονομικής κρίσης, τη διάσπαση του ΟΣΕ, τη συνταξιοδότηση πολλών σιδηροδρομικών υπαλλήλων, η γιορτή αυτή διακόπηκε. Από το 2020 ξεκίνησαν οι προσπάθειες αναβίωσής της αλλά λόγω της πανδημίας του κορονοϊού αναβλήθηκε εκ νέου. Από το 2021, η όμορφη αυτή γιορτή αναβιώνει και πάλι. Οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι και τα μέλη του συλλόγου «ΗΦΑΙΣΤΟΣ» με χαρά διαπιστώνουν ότι τα παιδιά του ‘80 και του ‘90, που έζησαν από κοντά εκείνη τη γιορτή, έγιναν κι αυτοί γονείς και φέρνουν τα δικά τους παιδιά στην πρωτοχρονιάτικη εκδήλωση.

Αξίζει να τονιστεί πως ο σύλλογος σιδηροδρόμων Δράμας λειτουργεί τα τελευταία χρόνια ένα Μουσείο Τρένων, που βρίσκεται λίγα μέτρα μακρύτερα από το κτίριο του σιδηροδρομικού σταθμού. Στην αίθουσα του μουσείου διασώζεται ένα πολύ μεγάλο μέρος της τοπικής σιδηροδρομικής ιστορίας, μέσα από αντικείμενα, φωτογραφίες, εξαρτήματα αλλά και παλιά εντυπωσιακά βαγόνια. Πρόσφατα, ο σύλλογος νοίκιασε το παλιό εμπορευματικό κτίριο του σιδηροδρομικού σταθμού και μετέφερε εκεί όλα τα εκθέματα, ενώ ταυτόχρονα δημιουργήθηκαν νέοι χώροι, που στεγάζουν τις δράσεις και τις εκδηλώσεις του συλλόγου.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τρένα με GPS, μοντέλο ΔΕΗ στις προσλήψεις, ψυχομετρικά τεστ και απολύσεις

Το νέο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο προβλέπει υποχρεωτική εγκατάσταση του αμφισβητούμενου συστήματος HEPOS, Ενιαίο Κέντρο Κυκλοφορίας, ευέλικτες προσλήψεις και προμήθειες και αυστηρούς ελέγχους στο προσωπικό.
Τρένο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέος μεγάλος διαγωνισμός για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΣΕ

Τουλάχιστον 30 έξυπνους σταθμούς, ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, αλλά και ενιαίο εισιτήριο για τρένο και λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέσω κινητού θα αποκτήσει ο ελληνικός σιδηρόδρομος.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υπογειοποίηση Σεπολίων: Η Οδύσσεια ενός μεγάλου σιδηροδρομικού έργου

Δέκα χρόνια θα μετρά εφόσον δεν υπάρξουν νέες καθυστερήσεις η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σήραγγας Σεπολίων, που αναμένεται τώρα τον Φεβρουάριο του 2028, ενώ θα διαρκούσε μόλις 52 μήνες. Ανέβηκε το κόστος στα 100 εκατ. ευρώ.
Σιδηροδρομικές γραμμές ανατολή
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σιδηρόδρομος: Τρέχει και δεν φτάνει η κυβέρνηση για έργα 1,8 δισ. ευρώ

Στην ειδική μονάδα ωρίμανσης έργων του Υπερταμείου περνά η επιτάχυνση των έργων αναβάθμισης του δικτύου και ολοκλήρωσης των συστημάτων ασφαλείας, ενόψει της νέας συμφωνίας με τους Ιταλούς.