ΓΔ: 1969.83 -0.79% Τζίρος: 153.81 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:09:32
Σιδηροδρομικές γραμμές ανατολή

ΟΣΕ: Έρευνα για τραυματισμό εργαζόμενου στο σιδηροδρομικό σταθμό Σίνδου

«Σήμερα, στις 09:00, στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Σίνδου, κατά την διάρκεια ελιγμών εμπορικής αμαξοστοιχίας, κλειδούχος που ανήκει στο μόνιμο προσωπικό του ΟΣΕ τραυματίστηκε σοβαρά στο πόδι» αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Ανακοίνωση με αφορμή τον σοβαρό τραυματισμό εργαζόμενου, που ανήκει στο μόνιμο προσωπικό του ΟΣΕ, εξέδωσε ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος, με την οποία επισημαίνει ότι θα διεξαχθεί έρευνα για το περιστατικό και θα πραγματοποιηθεί με βάση την προβλεπόμενη διαδικασία.

«Σήμερα, στις 09:00, στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Σίνδου, κατά την διάρκεια ελιγμών εμπορικής αμαξοστοιχίας, κλειδούχος που ανήκει στο μόνιμο προσωπικό του ΟΣΕ τραυματίστηκε σοβαρά στο πόδι» αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Στον τόπο του συμβάντος έσπευσε το ΕΚΑΒ και η ΕΛΑΣ, ενώ το περιστατικό αναφέρθηκε στην Επιθεώρηση Εργασίας, την ΡΑΣ και τον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ).

«Το συμβάν θα διερευνηθεί με βάση την προβλεπόμενη διαδικασία από τον Οργανισμό. Η διοίκηση του Οργανισμού εκφράζει την λύπη της για τον τραυματισμό του εργαζόμενού της, ενώ κατά πάγια τακτική βρίσκεται στο πλευρό του και της οικογένειάς του, παρέχοντάς τους κάθε δυνατή βοήθεια» τονίζει ο ΟΣΕ στην ανακοίνωσή του.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τρένα με GPS, μοντέλο ΔΕΗ στις προσλήψεις, ψυχομετρικά τεστ και απολύσεις

Το νέο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο προβλέπει υποχρεωτική εγκατάσταση του αμφισβητούμενου συστήματος HEPOS, Ενιαίο Κέντρο Κυκλοφορίας, ευέλικτες προσλήψεις και προμήθειες και αυστηρούς ελέγχους στο προσωπικό.
Τρένο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέος μεγάλος διαγωνισμός για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΣΕ

Τουλάχιστον 30 έξυπνους σταθμούς, ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, αλλά και ενιαίο εισιτήριο για τρένο και λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέσω κινητού θα αποκτήσει ο ελληνικός σιδηρόδρομος.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υπογειοποίηση Σεπολίων: Η Οδύσσεια ενός μεγάλου σιδηροδρομικού έργου

Δέκα χρόνια θα μετρά εφόσον δεν υπάρξουν νέες καθυστερήσεις η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σήραγγας Σεπολίων, που αναμένεται τώρα τον Φεβρουάριο του 2028, ενώ θα διαρκούσε μόλις 52 μήνες. Ανέβηκε το κόστος στα 100 εκατ. ευρώ.