ΓΔ: 2061.69 0.26% Τζίρος: 203.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Φώτο: Shutterstock

Αποστολή εγγράφων και πιστοποιητικών από τα ΚΕΠ στο σπίτι με ένα τηλεφώνημα

Ξεκινά άμεσα από τα ΚΕΠ η διαδικασία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για αιτήσεις που έχουν επείγοντα χαρακτήρα και δεν απαιτούν συνυποβολή δικαιολογητικών.

Νέα διαδικασία εξυπηρέτησης μέσω των ΚΕΠ, μέσω τηλεφώνου και ταχυδρομείου ή courier, υλοποιεί το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων και με σκοπό την βελτιστοποίηση της απομακρυσμένης παροχής υπηρεσιών επιχειρήσεων και πολιτών.

Πρόκειται για ένα βήμα που συμπληρώνει τις υπηρεσίες που υλοποιούνται από το gov.gr μέσω του υπολογιστή ή του κινητού και αφορά σε πολίτες οι οποίοι δεν διαθέτουν τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες. Με εγκύκλιο που αποστέλλει σήμερα ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς, σε όλα τα ΚΕΠ της χώρας, περιγράφεται η διαδικασία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για αιτήσεις που έχουν επείγοντα χαρακτήρα και δεν απαιτούν συνυποβολή δικαιολογητικών.

Η ίδια υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης παρέχεται και για πιστοποιητικά που απαιτούν συνυποβολή δικαιολογητικών, εφόσον ο πολίτης τα αποστείλει ηλεκτρονικά. Τονίζεται ότι η παράδοση των παραγόμενων εγγράφων και πιστοποιητικών θα πραγματοποιείται στη διεύθυνση που θα δηλώνουν οι πολίτες, χωρίς χρέωση.

Επιπλέον, για επείγοντα αιτήματα που απαιτούν την συνυποβολή δικαιολογητικών τα οποία δεν μπορούν να αποσταλούν με ηλεκτρονικό τρόπο από τον αιτούντα, θα παρέχεται η δυνατότητα παραλαβής τους από την οικία του πολίτη μετά από τηλεφωνική εντολή στο ΚΕΠ. Να σημειωθεί ότι τηλεφωνική αίτηση μπορεί να υποβληθεί και από τρίτο πρόσωπο, υπό την προϋπόθεση ότι το πρόσωπο αυτό είναι εφοδιασμένο με συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο ή νόμιμη εξουσιοδότηση.

Ο επείγων χαρακτήρας αξιολογείται από τον προϊστάμενο του ΚΕΠ. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με προηγούμενη εγκύκλιο του αρμοδίου υφυπουργού, για τον επείγοντα χαρακτήρα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Το αίτημα να αφορά την κάλυψη συγκεκριμένης ανάγκης, η οποία προέκυψε μετά την έκδοση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου της 11ης Μαρτίου 2020,
  • το αίτημα να αφορά επείγουσα οικογενειακή ή επαγγελματική ανάγκη,
  • το αίτημα να αφορά οποιαδήποτε άμεση ανελαστική προθεσμία. 
Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Υπουργοί Ευρωπαϊκής Ένωσης σε εκδήλωση
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δερμεντζόπουλος: Η Ελλάδα στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής κυριαρχίας

Ο Χρ. Δερμεντζόπουλος εκπροσώπησε την Ελλάδα στη Σύνοδο για την Ευρωπαϊκή Ψηφιακή Κυριαρχία, συζητώντας την προστασία ανηλίκων και τις κοινές ευρωπαϊκές πολιτικές για ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον.
Gov.gr Wallet
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Gov.gr Wallet: Η ψηφιακή απεικόνιση ιδιοκτησίας για άμεση πρόσβαση στα ακίνητα

Το Gov.gr Wallet προσθέτει τη λειτουργία «Τα ακίνητά μου», επιτρέποντας στους πολίτες να αποθηκεύουν την ψηφιακή απεικόνιση της περιουσίας τους με στοιχεία ΚΑΕΚ, χάρτη και διεύθυνση μέσω του Ελληνικού Κτηματολογίου.
Μπουκάλια ποτών μπαρ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Νέες ψηφιακές εφαρμογές για αποτροπή πρόσβασης ανηλίκων σε αλκοόλ και καπνό

Οι Γεωργιάδης και Παπαστεργίου παρουσίασαν νέες ψηφιακές εφαρμογές για έλεγχο προϊόντων και επαλήθευση ηλικίας, με στόχο την προστασία ανηλίκων από αλκοόλ, καπνό και προϊόντα άτμισης.
Οικογενειακή ασφάλιση προστασία
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για την πλαστική Κάρτα Αναπηρίας με νέα δικαιώματα

Η νέα πλαστική Κάρτα Αναπηρίας εκδίδεται ψηφιακά και προσφέρει προτεραιότητα σε υπηρεσίες, δωρεάν μετακινήσεις και πρόσβαση σε Μουσεία και ΜΜΜ, ενισχύοντας την καθημερινότητα των ΑμεΑ.
Ψηφιακός μετασχηματισμός επιχειρήσεων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Βραβεύτηκαν οι Ψηφιακές Πολιτιστικές Διαδρομές της ΕΦΑ Κιλκίς

Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κιλκίς κέρδισε το Δεύτερο Βραβείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την καινοτόμα δράση «Ψηφιακές πολιτιστικές διαδρομές», που αναδεικνύει 43 ιστορικά σημεία μέσω νέων τεχνολογιών, με πλούσιο υλικό και 3D περιηγήσεις.