Το φετινό κύμα εκδρομέων του Δεκαπενταύγουστου σημειώνει εντυπωσιακή άνοδο, με την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ να ανταποκρίνεται άμεσα στις αυξημένες ανάγκες, ενισχύοντας τα δρομολόγιά της με πρόσθετα λεωφορεία.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας, Στέφανο Τσόλη, καταγράφεται αύξηση κατά 20% στα έκτακτα δρομολόγια, ώστε να εξυπηρετηθεί η μεγάλη άνοδος της επιβατικής ζήτησης.
Χιλιάδες ταξιδιώτες επιλέγουν κυρίως δρομολόγια προς Αθήνα, Πειραιά, αλλά και άλλους σημαντικούς προορισμούς στη Βόρεια Ελλάδα και την Κεντρική Μακεδονία. Όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά ο κ. Τσόλης στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, «Έχουμε πάρα πολύ κόσμο φέτος, η κίνηση είναι αυξημένη τουλάχιστον κατά 30% σε σχέση με πέρυσι».
Η αυξημένη ζήτηση έγινε αντιληπτή ήδη από τα μέσα Ιουλίου και κορυφώνεται αυτές τις ημέρες, καθώς τα λεωφορεία εκκινούν με μέγιστη πληρότητα. «Αν κάποιος επιλέξει να ταξιδέψει τελευταία στιγμή, δύσκολα θα βρει θέση», σχολιάζει ο πρόεδρος της επιχείρησης.
Η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης διαθέτει σήμερα έναν υπερσύγχρονο στόλο 320 οχημάτων, στην πλειοψηφία τελευταίας γενιάς τεχνολογίας Euro 6. Το κόστος κάθε λεωφορείου φτάνει μέχρι και τις 300.000 ευρώ, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων δεν ξεπερνά τα πέντε έτη.
Αυτό το αποτέλεσμα έρχεται ως απόρροια στοχευμένων επενδύσεων για αναβάθμιση των υπηρεσιών, με στόχο την άνεση, την ασφάλεια και τη βελτιωμένη εμπειρία των επιβατών.
Οι επιβάτες απολαμβάνουν ταξίδι με καθαρά και πολυτελή λεωφορεία που διαθέτουν ανακλινόμενα καθίσματα με δυνατότητα πλάγιας κίνησης, USB θύρες σε κάθε θέση και δωρεάν WiFi σε όλες τις διαδρομές, προσφέροντας σύγχρονη και ποιοτική εξυπηρέτηση.
Η εταιρεία απασχολεί 500 επαγγελματίες οδηγούς, αριθμός ιδιαίτερα σημαντικός σε μια περίοδο που η έλλειψη οδηγών πλήττει πανελλαδικά τον κλάδο.
Παράλληλα, όπως σημειώνει ο κ. Τσόλης, η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης συνεχίζει να επενδύει σε υποδομές: από το 2016 έως το 2035 έχει μισθώσει νέο χώρο στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης, διασφαλίζοντας καλύτερη εξυπηρέτηση για το επιβατικό κοινό.
Επιπλέον, εκτελεί και αστικές διαδρομές σε συνεργασία με τον ΟΑΣΘ, βάσει σχετικής σύμβασης που έχει ήδη παραταθεί μέχρι το τέλος του 2025, ενισχύοντας τη δυναμική της παρουσίας της τόσο σε διαπεριφερειακό όσο και σε αστικό επίπεδο.