ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φωτο: Nick Paleologos/ SOOC

Χωρίς μετρό το βράδυ της Παρασκευής η Αθήνα λόγω στάσης εργασίας

Σύμφωνα με τους εργαζόμενους τα προβλήματα που λιμνάζουν, δυσχεραίνουν την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου των Σταθερών Συγκοινωνιών (ΣΤΑΣΥ).

Xωρίς μετρό θα μείνει η Αθήνα αύριο βράδυ (Παρασκευή) από τις 21:00 έως τη λήξη της κυκλοφορίας, λόγω προειδοποιητικής στάσης εργασίας που εξήγγειλε το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αττικής (ΣΕΛΜΑ).

Σύμφωνα με τους εργαζόμενους τα προβλήματα που λιμνάζουν, δυσχεραίνουν την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου των Σταθερών Συγκοινωνιών (ΣΤΑΣΥ), την εξυπηρέτηση του 1,5 εκατομμύριου επιβατών καθημερινά και κάνουν τους εργαζόμενους να δίνουν καθημερινά άνισο αγώνα με τις αντιξοότητες.

 Τα θέματα που θέτει το ΣΕΛΜΑ είναι:

  • Έλλειψη οδηγών, τεχνικών, σταθμαρχών και εξειδικευμένου σιδηροδρομικού προσωπικού.
  • Έλλειψη συρμών και ανταλλακτικών των τρένων και των σιδηροδρομικών υποδομών.
  • Μη τήρηση των συμφωνηθέντων.
  • Επικαιροποίηση και αναθεώρηση διαδικασιών, για εργασίες σε συρμούς και για εργασίες στο δίκτυο, με μόνιμο τακτικό προσωπικό της ΣΤΑΣΥ, χωρίς τα επαγγελματικά ρίσκα που επιβάλουν οι εργολάβοι για αύξηση των κερδών τους.

«Για όλα τα παραπάνω το σωματείο προκηρύσσει για αύριο Παρασκευή 24/3/22 προειδοποιητική στάση εργασίας από ώρες 21:00 έως λήξη της κυκλοφορίας» σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μετρό: Βέβαιη η καθυστέρηση στη γραμμή 4, «πόκερ» Δημοσίου - αναδόχων

Σε αναμονή για την πρώτη αναθεώρηση του χρονοδιαγράμματος του μεγάλου έργου που θα ενώσει το Άλσος Βεΐκου με το Γουδή. Νέος κύκλος διαπραγμάτευσης μεταξύ υπουργείου - Αττικό Μετρό και αναδόχου.
Εργασίες Μετρό
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΑΒΑΞ: 4,5 χλμ. σήραγγας έχουν ήδη ολοκληρωθεί για τη νέα Γραμμή 4

Προχωρούν με ταχύτητα τα έργα κατασκευής της Γραμμής 4 του Μετρό. Η «Νίκη» ολοκλήρωσε 1,4 χλμ. σήραγγας στο Γαλάτσι, ενώ η «Αθηνά» προχωρά από την Κατεχάκη. Στόχος, η υπόγεια ένωση στο Μετρό έως το τέλος του 2026.