ΓΔ: 1970.41 -0.76% Τζίρος: 179.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Treno-Hellenic Train
Φωτο: Konstantinos Tsakalidis / SOOC

ΡΑΣ: Εγκρίθηκε το σύστημα ETCS στο τμήμα του σιδηρόδρομου Δομοκός - Λάρισα

Το σύστημα  ETCS είναι το πρότυπο ευρωπαϊκό σύστημα αυτόματης προστασίας συρμών, σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές διαλειτουργικότητας, τονίζει η ΡΑΣ.

Την ολοκλήρωση των εγκρίσεων για το υποσύστημα ETCS (European Train Control System) στο τμήμα Δομοκός - Λάρισα ανακοίνωσε η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων.

Η λειτουργία του υποσυστήματος αυτόματης προστασίας συρμών ETCS, είναι μία θετική εξέλιξη για το Σιδηρόδρομο, αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της η Αρχή και προσθέτει πως «το υποσύστημα παρατρόχιου ελέγχου-χειρισμού και σηματοδότησης ETCS επιπέδου 1 που αξιολογήθηκε από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, αφορά τη σύμβαση  "Προμήθεια Συστήματος γραμμής ETCS επιπέδου 1 με συναφείς υπηρεσίες" (Α.Π.10005/2007/ΕΡΓΟΣΕ), τμήμα ΔΟΜΟΚΟΣ-ΛΑΡΙΣΑ.

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αξιολόγησης η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων εξέδωσε την έγκριση θέσης σε λειτουργία του προαναφερθέντος υποσυστήματος, με σχετική απόφαση της Ολομέλειας της ΡΑΣ.

«Η έγκριση θέσης σε λειτουργία του υποσυστήματος παρατρόχιου ελέγχου - χειρισμού και σηματοδότησης ETCS επιπέδου 1 αποτελεί ένα θετικό βήμα για την ασφάλεια της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας.

Το σύστημα  ETCS είναι το πρότυπο ευρωπαϊκό σύστημα αυτόματης προστασίας συρμών, σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές διαλειτουργικότητας.

Αυξάνει την ασφάλεια της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας και επιτρέπει τη συνεχή επιτήρηση της μέγιστης επιτρεπόμενης ταχύτητας των συρμών.

Επιτρέπει επίσης την αυτόματη προστασία έναντι παραβιάσεων ταχύτητας με την εφαρμογή πέδησης λειτουργίας ή πέδησης ανάγκης, καθώς και την αυτόματη ακινητοποίηση του συρμού με πέδηση ανάγκης», επισημαίνεται στην ανακοίνωση της ΡΑΣ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τρένα με GPS, μοντέλο ΔΕΗ στις προσλήψεις, ψυχομετρικά τεστ και απολύσεις

Το νέο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο προβλέπει υποχρεωτική εγκατάσταση του αμφισβητούμενου συστήματος HEPOS, Ενιαίο Κέντρο Κυκλοφορίας, ευέλικτες προσλήψεις και προμήθειες και αυστηρούς ελέγχους στο προσωπικό.