Με ταχύτατους ρυθμούς προχωράει η πρόοδος των έργων της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας. Ήδη ο πρώτος από τους δύο μετροπόντικες έχει διανύσει το 60% της διαδρομής του, ενώ ο δεύτερος συνεχίζει σε παρόμοιες ταχύτητες. Μέχρι το 2026, η νέα γραμμή μήκους 12,8 χιλιομέτρων θα συνδέσει πυκνοκατοικημένες περιοχές και θα αναβαθμίσει σημαντικά τις μεταφορικές υποδομές της Αθήνας.
Επόμενος σταθμός «Πανεπιστημιούπολη» για τον πρώτο μετροπόντικα της νέας Γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, που σήμερα έφτασε στο 60% της διαδρομής του. Η «Αθηνά» που ξεκίνησε από την Κατεχάκη για να φτάσει ως τον Ευαγγελισμό, έπιασε το ορόσημο των 3 χιλιομέτρων.
Ο ένας από τους δύο μετροπόντικες της ΑΒΑΞ που κατασκευάζουν το μεγάλο έργο της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, μήκους 12,8 χλμ., μετά από τους σταθμούς «Γουδή» και «Ζωγράφου», πριν από λίγες ώρες πέρασε και από τον τρίτο κατά σειρά σταθμό «Ιλίσια». Στην «Αθηνά» απομένουν δύο ακόμη χιλιόμετρα και δύο σταθμοί, της «Πανεπιστημιούπολης» και της «Καισαριανής», προκειμένου να φτάσει στον προορισμό της, στη διακλάδωση του Ευαγγελισμού.
Εκεί πρόκειται να συναντηθεί με το δεύτερο δίδυμο ΤΒΜ, με την ονομασία «Νίκη», που ακολουθεί αντίθετη πορεία, από το φρέαρ του Άλσους Βεΐκου προς τον Ευαγγελισμό. Η «Νίκη» τρέχει επίσης με εντατικούς ρυθμούς έχοντας ήδη κατασκευάσει σήραγγα 1.250 μέτρων. Αφού πέρασε τον πρώτο σταθμό στο «Άλσος Βεΐκου», σήμερα αφήνει πίσω του και τον σταθμό «Γαλάτσι», με κατεύθυνση την «Ελικώνος».
Εντός του 2026 η σήραγγα της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, μήκους 12,8 χλμ., που θα ενώσει πυκνοκατοικημένες περιοχές της πόλης, όπως Ζωγράφου, Κολωνάκι, Εξάρχεια, Κυψέλη, Γαλάτσι, θα είναι γεγονός. Ανάδοχος του έργου της Γραμμής 4 είναι η κοινοπραξία ΑΒΑΞ – Ghella – Alstom.