ΓΔ: 1968.72 -0.08% Τζίρος: 158.43 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: Shutterstock

Υπ. Ανάπτυξης: Υποχώρηση 18,1% στις τιμές για το «καλάθι του νοικοκυριού»

«Η πρώτη αποτίμηση των νέων τιμών δείχνει ότι από τα 816 προϊόντα, 60 έχουν αύξηση και 167 μείωση ενώ 589 παραμένουν τα ίδια», υπογράμμισε ο υπ. Ανάπτυξης, κ. Αδ. Γεωργιάδης.

Σε νέες μειώσεις που ανήλθαν έως το 18,1% προχώρησαν οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στο συνολικό κόστος του «καλαθιού του νοικοκυριού» με βάση τους νέους τιμοκαταλόγους που γνωστοποίησαν στο υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων σήμερα, Τετάρτη 23 Νοεμβρίου και ισχύουν για την τέταρτη εβδομάδα εφαρμογής της πρωτοβουλίας της κυβέρνησης.

Αυτό αναφέρει ανακοίνωση του υπουργείου ενώ όπως επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, 'Αδωνις Γεωργιάδης: «Black Friday αυτή την εβδομάδα και από ότι φαίνεται ξεκίνησε με τις νέες τιμές στο «Καλάθι του Νοικοκυριού». Η πρώτη αποτίμηση των νέων τιμών δείχνει ότι από τα 816 προϊόντα, 60 έχουν αύξηση και 167 μείωση ενώ 589 παραμένουν τα ίδια. Το σημαντικότερο: όλες οι αλυσίδες έχουν μείωση».

Αναλυτικά, από το σύνολο 816 προϊόντων στο «καλάθι του νοικοκυριού» που είναι απολύτως συγκρίσιμα

  • στα 167, ποσοστό 20,5%, η τιμή μειώθηκε
  • στα 589, ποσοστό 72,1% η τιμή παρέμεινε σταθερή και
  • μόλις σε 60, ποσοστό 7,3%, η τιμή αυξήθηκε ελαφρά στις περισσότερες περιπτώσεις.

Ως εκ τούτου, το συνολικό κόστος του «καλαθιού του νοικοκυριού» είναι αισθητά μειωμένο στη συντριπτική πλειονότητα των σούπερ μάρκετ με τη μεγαλύτερη μείωση -18,1% στην αλυσίδα My market.

Αναλυτικά, οι ποσοστιαίες μεταβολές στο «καλάθι του νοικοκυριού» κάθε αλυσίδας στο επισυναπτόμενο γράφημα. Αναλυτικά οι τιμές των προϊόντων στο ακόλουθο link: https://e-katanalotis.gov.gr/

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

super-market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έφυγε το πλαφόν στα περιθώρια κέρδους, έρχεται ανταγωνισμός στα ράφια

Ένταση του ανταγωνισμού στα σούπερ μάρκετ περιμένουν οι παράγοντες της αγοράς από σήμερα, καθώς καταργείται το πλαφόν στα κέρδη και απελευθερώνεται η τιμολογιακή πολιτική των επιχειρήσεων.
Καλάθι σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άρχισε η μείωση τιμών στα σούπερ μάρκετ, τι συμβαίνει με τα τρόφιμα

Η υποχώρηση των τιμών στις τρεις κατηγορίες προϊόντων ήταν 0,1% στο οκτάμηνο. Όμως, προήλθε από τις μειώσεις σε είδη προσωπικής υγιεινής και σπιτιού, ενώ στα τρόφιμα καταγράφεται μικρή αύξηση 0,7%.