ΓΔ: 2090.64 0.20% Τζίρος: 172.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Φώτο: ΑΠΕ

Αττικό Μετρό: Τέσσερις προσφορές κατατέθηκαν για την επέκταση προς Ίλιον

Στις 9 Μαΐου θα γίνει η αποσφράγιση των προσφορών από όπου θα προκύψει και ο ανάδοχος για το μεγάλο έργο των 550 εκατ. ευρώ. Η επέκταση του Μετρό στο Ίλιον είναι σήμερα η μοναδική υπό δημοπράτηση εργολαβία.

Τέσσερις προσφορές για την επέκταση του Αττικό Μετρό προς Ίλιον κατατέθηκαν σήμερα, στο πλαίσιο της προθεσμίας υποβολής φακέλων στον διαγωνισμό που βρίσκεται σε εξέλιξη. Οι τέσσερις προσφορές είναι από ΓΕΚ Τέρνα, AVAX, Ιntrakat και Ακτωρ.

Στις 9 Μαΐου θα γίνει η αποσφράγιση των προσφορών από όπου θα προκύψει και ο ανάδοχος για το μεγάλο έργο των 550 εκατ. ευρώ.

Η επέκταση του Μετρό στο Ίλιον είναι σήμερα η μοναδική υπό δημοπράτηση εργολαβία για τον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο της Αθήνας.  Το κόστος με το ΦΠΑ είναι 682 εκατ. ευρώ και η αναθέτουσα Αρχή του έργου είναι η Αττικό Μετρό.

Η διάρκεια του έργου είναι κάτι λιγότερο από 5 χρόνια, είναι δηλαδή 57 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.  Σύμφωνα με προκήρυξη ο προβλεπόμενος αριθμός των συμμετεχόντων είναι μέχρι επτά σχήματα.

Στο αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνεται η μελέτη και η κατασκευή τριών επιμέρους αντικειμένων:

  • η επέκταση της Γραμμής προς Ίλιον μήκους περίπου 4χλμ με 3 νέους σταθμούς: ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ, ΙΛΙΟΝ, ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ αλλά και τα αντίστοιχα φρέατα αερισμού καθώς και ενός Σταθμού Μετεπιβίβασης
  • η επέκταση του Αμαξοστασίου Ελαιώνα
  • η αναβάθμιση-αντικατάσταση υφιστάμενων Η/Μ συστημάτων των γραμμών2 και 3 του Μετρό της Αθήνας

Το έργο έχει ενταχθεί στο ΤΠΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ του εθνικού ΠΔΕ (ενάριθμο έργο: 2022NA47100061) και στη συνέχεια είναι προγραμματισμένο να ενταχθεί στο Ε.Π. «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ» της νέας Προγραμματικής Περιόδου «ΕΣΠΑ 2021-2027».

Στη σύμβαση περιλαμβάνεται, επίσης, η μελέτη και η κατασκευή ενός υπόγειου χώρου στάθμευσης αυτοκίνητων, ο οποίος θα διαθέτει τρία υπόγεια επίπεδα και συνολική χωρητικότητα περίπου 150 ΙΧ οχημάτων, καθώς  και η κατασκευή και ο εκσυγχρονισμός του Αμαξοστασίου στον Ελαιώνα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι «μεγάλοι» των κατασκευών στη «μάχη» για οδικά ΣΔΙΤ 700 εκατ. ευρώ

ΑΒΑΞ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και AKTOR – Metlen ατην κούρσα για τις συμπράξεις κατασκευής των αξόνων που θα βελτιώσουν την οδική ασφάλεια στις συνδέσεις Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Δράμα – Αμφίπολη, όπου κυκλοφορούν και πολλά βαρέα οχήματα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ελληνικό Μετρό: Πώς τρέχουν έως σήμερα τα έργα σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Η Ελληνικό Μετρό, όπως μετονομάστηκε πρόσφατα η Αττικό Μετρό, έχει ανοίξει σημαντικά τον βηματισμό της στα έργα στο πρώτο πεντάμηνο του 2023. Άντλησε νέα κεφάλαια 172,5 εκατ. ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Γιάννης Κουρνιώτης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ορίζει τον Γιάννη Κουρνιώτη νέο Επικεφαλής Νομικό Σύμβουλο

Ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ανακοίνωσε τον διορισμό του Γιάννη Κουρνιώτη ως νέου Επικεφαλής Νομικού Συμβούλου και Γενικού Διευθυντή Νομικών Υποθέσεων & Εταιρικής Διακυβέρνησης, ενισχύοντας τη διοικητική δομή του.
Μάνος Μουστάκας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μουστάκας: Αποτελεσματικός σχεδιασμός και σύμπραξη για ανθεκτικές υποδομές

Ο Μάνος Μουστάκας ανέδειξε στο Greek Economic Summit τις προϋποθέσεις για ανθεκτικές υποδομές, τονίζοντας τον ρόλο σχεδιασμού, συντήρησης και συνεργασίας Δημοσίου–Ιδιωτικού Τομέα σε κρίσεις και μεγάλα έργα.
ηλεκτρονικός πίνακας μετοχών
MARKET MAKER

Άμυνα Intralot, ρεκόρ της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και δυο small caps με υπεραποδόσεις

Χθες είχαμε μία ήπια διορθωτική κίνηση μετά από 6 ανοδικές συνεδριάσεις. Ολοκληρώνεται ο Νοέμβρης και μέχρι σήμερα ο Γενικός Δείκτης καταγράφει άνοδο 5%. Η έκπληξη που προκάλεσε η μετοχή της Intralot.