ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φώτο: Shutterstock

Ικανοποίηση για τους ελέγχους σε τσίπουρο και τσικουδιά

Ο Σύνδεσμος Βιομηχάνων Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδος υπογράμμισε την ανάγκη να προστατευθεί η δημόσια υγεία και η γεωγραφική ένδειξη των προϊόντων απόσταξης και δήλωσε την απόλυτη στήριξη του για τους ελέγχους.

Την ικανοποίηση του για τους ελέγχους στα προϊόντα απόσταξης (τσίπουρο, τσικουδιά) εκφράζει ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδος, υπογραμμίζοντας την ανάγκη να προστατευθεί η δημόσια υγεία αλλά και η γεωγραφική ένδειξη των προϊόντων.

Σε έγγραφο προς τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη, τον Υφυπουργό Βιομηχανίας και Εμπορίου Νίκο Παπαθανάση καθώς και τον Γ. Γ. Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Παναγιώτη Σταμπουλίδη ο Σύνδεσμος σημειώνει συγκεκριμένα ότι: «Έχοντας μέλη επιχειρήσεις που εμπλέκονται στην παραγωγή και την διακίνηση Τσίπουρου, ο Σύνδεσμός ήθελε να εκφράσει την απόλυτη στήριξη του στην απόφαση αυτή προκειμένου να προστατευθεί επιτέλους η γεωγραφική ένδειξη «τσίπουρο/τσικουδιά» από την καταστρατήγηση που υφίσταται λόγω της παράνομης χρήσης της ένδειξης για προϊόντα που δεν διασφαλίζουν την τήρηση του οικείου τεχνικού φακέλου, καθώς και να διασφαλιστεί η υγεία των καταναλωτών από προϊόντα αμφιβόλου προελεύσεως.

Η προστασία των καταναλωτών αλλά και αυτή των γεωγραφικών ενδείξεων Τσίπουρο/Τσικουδιά είναι το πρώτο αναγκαίο βήμα που θα οδηγήσει στην ανάπτυξη του κλάδου της αποσταγματοποιίας και ποτοποιίας με ενίσχυση των επενδύσεων και βέβαια ενίσχυση των δημοσίων εσόδων μέσω των ειδικών φόρων κατανάλωσης και των εξαγωγών».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

super-market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έφυγε το πλαφόν στα περιθώρια κέρδους, έρχεται ανταγωνισμός στα ράφια

Ένταση του ανταγωνισμού στα σούπερ μάρκετ περιμένουν οι παράγοντες της αγοράς από σήμερα, καθώς καταργείται το πλαφόν στα κέρδη και απελευθερώνεται η τιμολογιακή πολιτική των επιχειρήσεων.
Βαρβαγιάννης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ούζο Βαρβαγιάννη: Επέκταση στο εξωτερικό με επενδύσεις και ιστορία 164 ετών

Με το νέο εργοστάσιο στο Πλωμάρι Λέσβου θα διπλασιάσει την παραγωγική της ικανότητα. Στόχος η ενίσχυση της θέσης της στην εγχώρια αγορά και η περαιτέρω επέκταση στο εξωτερικό όπου ήδη δραστηριοποιείται σε 25 χώρες.
Καλάθι σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άρχισε η μείωση τιμών στα σούπερ μάρκετ, τι συμβαίνει με τα τρόφιμα

Η υποχώρηση των τιμών στις τρεις κατηγορίες προϊόντων ήταν 0,1% στο οκτάμηνο. Όμως, προήλθε από τις μειώσεις σε είδη προσωπικής υγιεινής και σπιτιού, ενώ στα τρόφιμα καταγράφεται μικρή αύξηση 0,7%.