ΓΔ: 1967.4 -0.91% Τζίρος: 63.14 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:52:32
Karagiannis, Ypourgeio Ypodomon kai Metaforon
Πηγή: Delphi Economic Forum

Γ. Καραγιάννης: Σημαντικά τα οφέλη από την επέκταση της γραμμής μετρό

Ο υφυπουργός Υποδομών σημείωσε πως με τη Γραμμή 4 του μετρό θα μετακινούνται καθημερινά 340.000 άνθρωποι και η κίνηση στους δρόμους της Αθήνας θα μειωθεί κατά 55.000 οχήματα.

Στη σημασία της ανάπτυξης της Γραμμής 4 του μετρό και του σταθμού στην πλατεία Εξαρχείων αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, όπου απαντώντας στην «παραφιλολογία που έχει αναπτυχθεί για την κατασκευή του σταθμού στα Εξάρχεια», ξεκαθάρισε ότι «η πλατεία Εξαρχείων έχει έκταση 2.984 τμ και ο χώρος που θα χρησιμοποιηθεί, αφού κατασκευαστεί ο σταθμός, είναι 243 τμ».

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΪ, ο υφυπουργός Υποδομών σημείωσε ότι «για πρώτη φορά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών συνεργάζεται με την Τοπική Αυτοδιοίκηση σε ένα μεγάλο έργο και συγκεκριμένα υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με τον Δήμο Αθηναίων, σύμφωνα με το οποίο θα φυτευθούν 2.000 δέντρα επιπλέον αυτών που προβλέπονταν». Επιπλέον, όπως έκανε γνωστό, «θα υλοποιηθούν αρχιτεκτονικοί διαγωνισμοί για την αισθητική αναβάθμιση όλων των πλατειών στις οποίες θα κατασκευαστούν σταθμοί μετρό».

«Ακόμα μία πρωτοτυπία της Γραμμής 4 είναι ότι οι σταθμοί γίνονται μικρότεροι, ενώ ένα σημαντικό μέρος της εκσκαφής θα γίνει υπόγεια προκειμένου να εξασφαλίσουμε τη μικρότερη δυνατή όχληση των περίοικων και των επαγγελματιών», πρόσθεσε ο κ. Καραγιάννης.

Επίσης, συμφώνησε με το σχετικό σχόλιο ότι η νέα γραμμή μετρό θα είναι μία «παριζιάνικη γραμμή», καθώς θα βρίσκεται μέσα στον αστικό ιστό, ωστόσο, όπως είπε, «στο Παρίσι υπάρχουν τέσσερις σταθμοί μετρό ανά 1 τχλμ, ενώ την ίδια ώρα στην Αθήνα ανά 1 τχλμ δεν έχουμε φτάσει να διαθέτουμε έναν σταθμό μετρό».

Δίνοντας την ευρύτερη εικόνα για τη σημασία του έργου, ο υφυπουργός Υποδομών τόνισε ότι με τη Γραμμή 4 του μετρό «θα μετακινούνται καθημερινά 340.000 άνθρωποι, ενώ 55.000 οχήματα θα αποσυρθούν από τους δρόμους».

Όπως εξήγησε, «η χωροθέτηση των σταθμών του μετρό γίνεται με επιστημονικό τρόπο και μετά από εκπόνηση μελετών που λαμβάνουν υπόψη ένα σύνολο παραμέτρων».

Συνολικά, ο στόχος, σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, είναι «να ανατρέψουμε την εικόνα του κυκλοφοριακού προβλήματος της Αθήνας με τη νέα γραμμή του μετρό και τις επεκτάσεις προς Πειραιά, που παραδίδουμε στην κυκλοφορία το επόμενο διάστημα, και την επέκταση προς Ίλιον που θα προκηρύξουμε μέσα στο 2022».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μετρό: Βέβαιη η καθυστέρηση στη γραμμή 4, «πόκερ» Δημοσίου - αναδόχων

Σε αναμονή για την πρώτη αναθεώρηση του χρονοδιαγράμματος του μεγάλου έργου που θα ενώσει το Άλσος Βεΐκου με το Γουδή. Νέος κύκλος διαπραγμάτευσης μεταξύ υπουργείου - Αττικό Μετρό και αναδόχου.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οικονόμου: Ιστορική στιγμή το σχέδιο επέκτασης της Γραμμής 2 στον Δήμο Αχαρνών

Η επέκταση του μετρό θα συμβάλει καθοριστικά στη βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων, προσφέροντας ταχύτερες, ασφαλέστερες και πιο φιλικές προς το περιβάλλον μετακινήσεις.
Chistos Staikouras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σταϊκούρας: Θα έχουμε 950 σε σύνολο νέα λεωφορεία στην Αττική το 2025

«Τόσο οι συρμοί του προαστιακού όσο και αυτή του μετρό έχουν απόλυτη συμβατότητα. Οπότε ακόμα κι αν εισέρχονταν στη γραμμή του μετρό δεν θα σφήνωναν στη σήραγγα» ανέφερε για το παραλίγο ατύχημα στη γραμμή του τρένου.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Ανάσες» στην Αττική με έργα από ιδιώτες και δυσκολίες με το μετρό

Στις πρότυπες προτάσεις κατασκευαστικών εταιρειών για τα οδικά έργα της Αττικής στρέφεται το υπουργείο Υποδομών για να αντιμετωπίσει την έλλειψη δημόσιας χρηματοδότησης. Τι συμβαίνει με τη Γραμμή 4 του μετρό.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ξεκινά ο "μετροπόντικας" στη γραμμή 4 του μετρό τις επόμενες μέρες

Πηγή του υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σημειώνει πως εντός του Μαΐου θα ολοκληρωθεί η α' φάση του διαγωνισμού για την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον, ενώ η β΄ φάση θα ξεκινήσει το φθινόπωρο.