ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00

ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Ράφια σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

NielsenIQ: Στα 278 εκατ. ευρώ ο τζίρος για σούπερ μάρκετ από online πωλήσεις

Σύμφωνα με την NielsenIQ, η Ελλάδα φαίνεται να ακολουθεί με πιο αργά βήματα τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, όπου σε κάποιες περιπτώσεις η συνεισφορά του online καναλιού έχει φτάσει σε διψήφια ποσοστά.
Σκλαβενίτης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έκλεισε το deal της Σκλαβενίτης Κύπρου με τις Υπεραγορές Παπαντωνίου

Η Σκλαβενίτης Κύπρου θα απασχολεί 2.350 εργαζομένους, διασφαλίζοντας πλήρως και τις 769 θέσεις εργασίας των Υπεραγορών Παπαντωνίου, ενώ το δίκτυό της θα αριθμεί συνολικά 27 καταστήματα.
Σκλαβενίτης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση αποδοχών 5,17% για τους εργαζόμενους στα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη

Ο βασικός μισθός φτάνει τα 900 ευρώ για εργαζόμενο με έως δύο έτη προϋπηρεσίας στην επιχείρηση, ενώ παράλληλα διευρύνεται το πρόγραμμα παροχών της επιχείρησης με στόχο την ενίσχυση των εργαζομένων με αυξημένες οικογενειακές ανάγκες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γλάρος: Υψηλά κέρδη το 2022 αλλά με χαμηλή πτήση για την κερδοφορία

Η χαρτοβιομηχανία της οικογένειας Σκλαβενίτη πέτυχε αύξηση κύκλου εργασιών 37%, όμως το ενεργειακό κόστος συμπίεσε κατά 20% τα κέρδη της. Οι ενοποιημένες πωλήσεις εκτινάχτηκαν στα 110 εκατ. ευρώ.
LAMDA DEVELOPMENT
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

O «καμένος» Οδ. Αθανασίου, η επιτυχία της Ελ. Βρεττού και ο Σκλαβενίτης

Πώς αποκρούει την γκρίνια για τη μετοχή ο CEO της Lamda, το «πράσινο» για εξαγορά της Άκτωρ, ο Σκλαβενίτης στη Λάρισα, οι κόντρες για την ακρίβεια, η βολιώτικη εταιρεία στο Καμπ Νου και η αισιοδοξία Αθανασόπουλου.
Σκλαβενίτης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ψάχνει για εξαγορά η Σκλαβενίτης για να γίνει πρώτη και στην Κύπρο

Καθαρή πρωτιά σε μερίδιο αγοράς στην Κύπρο επιδιώκει η κορυφαία αλυσίδα της ελληνικής αγοράς και διερευνά πιθανή εξαγορά μικρότερης αλυσίδας. Στην Ελλάδα οι πωλήσεις θα ξεπεράσουν φέτος τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πεθαίνει το τσάμπα delivery από τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ

Μετά την επιβολή χρεώσεων στις διανομές από τη Σκλαβενίτης, η Μασούτης, που είναι η τελευταία αλυσίδα με δωρεάν διανομές, αξιολογεί όλα τα σενάρια. Στόχος, να περιοριστούν οι ζημιές από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις.