Τα πρώτα τρένα των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (DB) επανήλθαν σε λειτουργία έπειτα από πολύωρη ακινητοποίηση, που προκλήθηκε από σοβαρή βλάβη στο ψηφιακό σύστημα ραδιοεπικοινωνίας GSM-R.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα Bild, η διακοπή στο GSM-R σημειώθηκε κατά τη διάρκεια αντικατάστασης εξαρτήματος, γεγονός που οδήγησε στην προσωρινή παύση της κυκλοφορίας των τρένων σε ολόκληρη τη Γερμανία.
Η αναστολή λειτουργίας επηρέασε όλα τα δρομολόγια της DB – υπεραστικά, περιφερειακά, υπερταχείες (ICE) και αστικά – καθώς και τους συρμούς της ιδιωτικής εταιρείας Metronom, η οποία γνωστοποίησε ότι δεν θα πραγματοποιηθούν επιπλέον δρομολόγια κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Στο Βερολίνο και στο Μόναχο, οι συρμοί S-Bahn της DB κάλεσαν τους επιβάτες να αναζητήσουν εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης, καθώς οι διακοπές επηρέασαν σημαντικά το δίκτυο των αστικών συγκοινωνιών.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της DB, Έβελιν Πάλα, δήλωσε ότι προτεραιότητα της εταιρείας ήταν να οδηγηθούν τα τρένα με ασφάλεια σε σταθμούς, να αποβιβαστούν οι επιβάτες και στη συνέχεια να εντοπιστεί και να αποκατασταθεί η τεχνική βλάβη.