Το υπουργείο Εξωτερικών του Ιράν επέκρινε έντονα την κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών για τις αντιφατικές δηλώσεις σχετικά με το μνημόνιο συνεννόησης (MoU) που υπεγράφη μεταξύ των δύο χωρών για τον τερματισμό του πολέμου. Σύμφωνα με την Τεχεράνη, τέτοιες τοποθετήσεις ενισχύουν τη δυσπιστία των Ιρανών και υπενθυμίζουν παλαιότερες δεσμεύσεις που δεν τηρήθηκαν.
«Οι αντιφατικές δηλώσεις αμερικανών αξιωματούχων σχετικά με το μνημόνιο για τον τερματισμό του επιβληθέντος πολέμου δεν θα μειώσουν τη συσσωρευμένη δυσπιστία των Ιρανών και απλώς θα υπενθυμίσουν προηγούμενες δεσμεύσεις που αθετήθηκαν», ανέφερε ο εκπρόσωπος του ιρανικού υπουργείου Εξωτερικών, Εσμαΐλ Μπαγαΐ, σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ.
Ο Μπαγαΐ υπογράμμισε ότι το Ιράν συμμετείχε καλή τη πίστει στη διπλωματική διαδικασία, επισημαίνοντας πως «οι Ιρανοί γνωρίζουν ότι το μίσος του εχθρού δεν τελειώνει με την υπογραφή μιας συμφωνίας και θα κάνουν κάθε βήμα με επαγρύπνηση, λαμβάνοντας υπόψη τις εμπειρίες των προηγούμενων πέντε δεκαετιών, ιδίως τις εξελίξεις του τελευταίου ενάμιση έτους».
Τέλος, τόνισε ότι και οι δύο πλευρές πρέπει να τηρήσουν τις υποχρεώσεις τους και «να αποφεύγουν ερμηνείες που έρχονται σε πλήρη αντίθεση με το κείμενο του μνημονίου συνεννόησης».