ΓΔ: 2112.46 0.57% Τζίρος: 393.59 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
ΟΠΑΠ διαφήμιση

ΟΠΑΠ: Νέα καμπάνια για το Υπεύθυνο Παιχνίδι με έμφαση στη νεότερη γενιά

Ο ΟΠΑΠ παρουσιάζει νέα καμπάνια Υπεύθυνου Παιχνιδιού με σύγχρονη αισθητική, δίνοντας έμφαση στην ασφάλεια, τα όρια στο παιχνίδι και την ενημέρωση των νεότερων παικτών.

Τη νέα του καμπάνια για το Υπεύθυνο Παιχνίδι παρουσίασε ο ΟΠΑΠ, μέλος του ομίλου Allwyn, με αφορμή την έναρξη της χριστουγεννιάτικης περιόδου. 

Η καμπάνια υιοθετεί νεανική και σύγχρονη αισθητική, δίνοντας έμφαση στην ασφάλεια των παικτών και τοποθετώντας το Υπεύθυνο Παιχνίδι στο επίκεντρο της διασκέδασης.

Η εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης στοχεύει κυρίως στις νεότερες γενιές, ενθαρρύνοντας τους παίκτες να θέτουν όρια ώστε το παιχνίδι να παραμένει μια ασφαλής και ευχάριστη εμπειρία. Μπορείτε να δείτε τη σχετική καμπάνια εδώ.

Ως ηγέτης στον τομέα του Υπεύθυνου Παιχνιδιού, ο ΟΠΑΠ προσφέρει στους πελάτες του, τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και στο online περιβάλλον, εργαλεία που βοηθούν στη διατήρηση του ελέγχου και την προώθηση του μέτρου στο παιχνίδι.

Οι καινοτόμες πρωτοβουλίες της εταιρείας έχουν αναγνωριστεί διεθνώς, με κορυφαίες πιστοποιήσεις από οργανισμούς όπως η WLA και οι European Lotteries, καθώς και βραβεύσεις σε θεσμούς όπως τα EGR Awards.

Η νέα καμπάνια του ΟΠΑΠ υπογραμμίζει τις πολιτικές και δράσεις που εφαρμόζει η εταιρεία για την προστασία των παικτών.

 Σε αυτές περιλαμβάνεται η χρήση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης (AI) για την πρόληψη της υπερβολικής ενασχόλησης με τα παίγνια, καθώς και ενημερωτικές δράσεις στα καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY αλλά και σε μεγάλα πολιτιστικά και αθλητικά γεγονότα.

Στην ιστοσελίδα του ΟΠΑΠ υπάρχει ειδική ενότητα με όλες τις πληροφορίες που αφορούν τα παιχνίδια και το Υπεύθυνο Παιχνίδι. 

Οι παίκτες έχουν πρόσβαση σε ερωτηματολόγιο αυτο-αξιολόγησης, το οποίο τους βοηθά να διαπιστώσουν αν η ενασχόλησή τους με τα τυχερά παιχνίδια ξεπερνά το επίπεδο της διασκέδασης.

Το Υπεύθυνο Παιχνίδι αποτελεί διαχρονική προτεραιότητα για τον ΟΠΑΠ, με την εταιρεία να σχεδιάζει περαιτέρω ενίσχυση των σχετικών πρωτοβουλιών με το επικείμενο rebranding σε Allwyn, από τις αρχές του 2026.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

To τζακ ποτ στο TZOKEΡ κληρώνει απόψε τουλάχιστον 5.700.000 ευρώ

Η κλήρωση για τα 5,7 εκατ. ευρώ θα πραγματοποιηθεί στις 22:00 και θα μεταδοθεί ζωντανά από το  κανάλι του ΟΠΑΠ στο YouTube. Οι παίκτες μπορούν να καταθέτουν τα δελτία τους στα καταστήματα ΟΠΑΠ σε όλη την Ελλάδα, καθώς και διαδικτυακά μέσω του opaponline.gr έως τις 21:30. 
ΟΠΑΠ εκδήλωση για τα Χριστούγεννα
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Σαμαρά, Μαυρογεωργίου και Φισφής στηρίζουν τα Ευχοστολίδια του ΟΠΑΠ

Η Ευγενία Σαμαρά, ο Βασίλης Μαυρογεωργίου και ο Λάμπρος Φισφής μας προσκαλούν να στηρίξουμε τα Ευχοστολίδια του ΟΠΑΠ, κάνοντας πράξη τις χριστουγεννιάτικες ευχές παιδιών από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και το «Μαζί για το Παιδί», με τον ΟΠΑΠ να διπλασιάζει τη χαρά για κάθε ευχή που εκπληρώνεται.
Stocks, Markets, Xrimatistirio, Agores
MARKET MAKER

Κληρώνει για επιτόκια, γιατί πιέστηκε η Eurobank και η ταλαιπωρία της ΙΝΛΟΤ

Τρεις συνεδριάσεις και αναμένονται τρεις διαφορετικές αποφάσεις για επιτόκια, η πίεση στην Eurobank, η αντίδραση στη Metlen, το discount της Lamda, η ταλαιπωρία στην Intralot, η Εβροφάρμα το σερί και οι φήμες στη Lavipharm.
ΟΠΑΠ
ΑΓΟΡΕΣ

ΟΠΑΠ: Πιέσεις παρά τις αλλαγές της απόφασης για τις προνομιούχες μετοχές

Η πληρωμή αναμένεται 3-4 μήνες μετά την καταληκτική ημερομηνία για την άσκηση του δικαιώματος εξόδου με μετρητά. H Allwyn το τελευταίο διάστημα έχει αγοράσει περίπου 3 εκατ. μετοχές του ΟΠΑΠ