Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών (ΙΣΑ), με εισήγηση του προέδρου του Γιώργου Πατούλη, προχωρά στη θεσμοθέτηση του Γραφείου Νέων Ιατρών, με στόχο τη στήριξη και ενδυνάμωση των νέων γιατρών στα πρώτα βήματα της επαγγελματικής τους πορείας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του συλλόγου, «το Γραφείο Νέων Ιατρών θα λειτουργεί ως ένα σταθερό σημείο ενημέρωσης, υποστήριξης και διασύνδεσης, παρέχοντας καθοδήγηση σε θέματα ειδικότητας, επαγγελματικών δικαιωμάτων, εκπαιδευτικών ευκαιριών και εργασιακών συνθηκών».
Παράλληλα, θα ενισχύει τη συμμετοχή των νέων ιατρών στις αποφάσεις και δράσεις του ΙΣΑ, δίνοντάς τους ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση του μέλλοντος του ιατρικού κόσμου.
Χρηματοδοτικά εργαλεία και εκπαιδευτικές ευκαιρίες
Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, ο ΙΣΑ θα αξιοποιήσει ευρωπαϊκά και εθνικά χρηματοδοτικά εργαλεία, καθώς και χορηγίες, για την υποστήριξη μεταπτυχιακών σπουδών, διδακτορικών διατριβών και προγραμμάτων εκπαίδευσης και εξειδίκευσης των νέων ιατρών. Η προσπάθεια στοχεύει στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου πλαισίου επαγγελματικής ανάπτυξης για τη νέα γενιά επιστημόνων.
Συνέχεια της Επιτροπής Νέων Ιατρών
Η ίδρυση του Γραφείου Νέων Ιατρών αποτελεί συνέχεια της λειτουργίας της Επιτροπής Νέων Ιατρών του ΙΣΑ, στην οποία συμμετέχουν φοιτητές από όλα τα τμήματα της Ιατρικής Σχολής Αθηνών. Η επιτροπή συμβάλλει ενεργά στη διαμόρφωση προτάσεων και δράσεων που αφορούν τη νέα γενιά γιατρών και την επαγγελματική τους εξέλιξη.
Δήλωση του προέδρου του ΙΣΑ
«Η στήριξη των νέων ιατρών αποτελεί στρατηγική επιλογή του ΙΣΑ», δήλωσε ο Γιώργος Πατούλης, υπογραμμίζοντας ότι στόχος είναι η δημιουργία ενός ισχυρού πλαισίου στήριξης που θα προσφέρει ευκαιρίες εκπαίδευσης, επαγγελματικής εξέλιξης και συμμετοχής στα κοινά.
Όπως πρόσθεσε, «με τη δημιουργία του Γραφείου Νέων Ιατρών επενδύουμε στο μέλλον της ιατρικής κοινότητας και συμβάλλουμε στη διαμόρφωση των προϋποθέσεων που θα επιτρέψουν στους νέους επιστήμονες να παραμείνουν και να δημιουργήσουν στην Ελλάδα».