Στο συνέδριο του Υπερταμείου, ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης ανακοίνωσε την υπογραφή της Σύμβασης Παραχώρησης για την αξιοποίηση του Διεθνούς Αεροδρομίου Καλαμάτας «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος». Η συμφωνία υπογράφηκε μεταξύ του ελληνικού δημοσίου, του Υπερταμείου και της κοινοπραξίας FRAPORT AG – DELTA AIRPORT INVESTMENTS AE – ΠΗΛΕΑΣ ΑΕ.
Κατά την ομιλία του, ο υπουργός τόνισε ότι η υπογραφή της σύμβασης αποτελεί «μια αλλαγή κλίμακας για τη Μεσσηνία, την Πελοπόννησο και συνολικά για τη χώρα». Όπως σημείωσε, ένα σύγχρονο αεροδρόμιο λειτουργεί ως «βιτρίνα ενός τόπου» και κόμβος όπου συναντώνται ο τουρισμός, το εμπόριο και η επιχειρηματικότητα, ενισχύοντας τις αναπτυξιακές προοπτικές της περιοχής.
Ο κ. Πιερρακάκης υπογράμμισε ότι ο Διεθνής Αερολιμένας Καλαμάτας έχει ξεπεράσει τα όρια μιας τοπικής υποδομής, καθώς πάνω από το 92% των επιβατών προέρχονται από διεθνείς πτήσεις. Η νέα συμφωνία, όπως ανέφερε, προβλέπει επενδύσεις ύψους 120 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των υποδομών, εκ των οποίων 28,3 εκατ. ευρώ θα διατεθούν μέσα στην πρώτη τριετία.
Ιδιαίτερη σημασία έχει, σύμφωνα με τον υπουργό, ότι το ελληνικό δημόσιο, μέσω του Εθνικού Επενδυτικού Ταμείου, διατηρεί ποσοστό 10% στην παραχωρησιούχο εταιρεία, εξασφαλίζοντας ενεργό ρόλο στη δυναμική της τοπικής ανάπτυξης και στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας.
Κλείνοντας την παρέμβασή του, ο υπουργός επισήμανε ότι με την υπογραφή της σύμβασης ενισχύεται η εξωστρέφεια, η ανταγωνιστικότητα και οι αναπτυξιακές δυνατότητες της περιφέρειας. «Η Καλαμάτα, η Πελοπόννησος και μαζί ολόκληρη η Ελλάδα αποκτούν σήμερα έναν ακόμη ισχυρό διάδρομο προς το μέλλον», κατέληξε.