ΓΔ: 1955.83 -0.74% Τζίρος: 205.99 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: Shutterstock

Γκάζωνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ιταλία με 89% αύξηση των πωλήσεων

Μεγάλη αύξηση άνω του 89% σημείωσαν στην Ιταλία οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον περασμένο μήνα, με τα οχήματα συμπιεσμένου φυσικού αερίου να καταγράφουν εντυπωσιακό άλμα 136%.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη. Στην Ιταλία οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων σημείωσαν αύξηση 89% παρά το γεγονός πως οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην χώρα μειώθηκαν κατά 5,9%. Συγκεκριμένα, πουλήθηκαν συνολικά 13.654 υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα να αγγίζουν τις 1.943 μονάδες καταγράφοντας αύξηση 1,2% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό μήνα.

Σημειώνεται ότι η ιταλική κυβέρνηση έχει δώσει κίνητρα ύψους μέχρι 6.000 ευρώ για να αντικατασταθούν τα παλιά αυτοκίνητα με νέα χαμηλών εκπομπών ρύπων. Ωστόσο, και με δεδομένο ότι το «οικολογικό μπόνους» και τα αυστηρότερα όρια εκπομπών θα έχουν διάρκεια και τους επόμενους μήνες, θα δούμε μια γενικότερη άνοδο στις πωλήσεις των «καθαρών» αυτοκινήτων.

Το Zoe της Renault ήταν το πιο δημοφιλές ηλεκτροκίνητο μοντέλο και ακολούθησε η πρόσφατα ηλεκτρική έκδοση του Peugeot 208. Η ζήτηση ντίζελ μειώθηκε κατά 23%, ενώ το μερίδιο της βενζίνης αυξήθηκε στο 46,5% από 45,1% που ήταν τον Ιανουάριο του 2018.Το μερίδιο αγοράς των αυτοκινήτων με υγραέριο μειώθηκε στο 6,2% από 7,3%, ενώ οι πωλήσεις οχημάτων με συμπιεσμένο φυσικό αέριο αυξήθηκαν κατά 136% φθάνοντας τα 4.114 οχήματα και καταγράφοντας μερίδιο αγοράς στο 2,6% από το 1%.

Η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων βοήθησε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να μειωθούν κατά μέσο όρο στα 113 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο για τον φετινό Ιανουάριο σε σύγκριση με τα 118,2 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο που ήταν τον Δεκέμβριο.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Intralot
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Το δίλημμα της Intralot, το πολιτικό θρίλερ με την ελιά Καλαμών και το ιταλικό δράμα

Τι σημαίνει για τους μικρομετόχους της Intralot η τιμή στην αγορά που είναι μικρότερη από την τιμή της αύξησης, γιατί ασχολείται το Μαξίμου με την ελιά Καλαμών, οι κίνδυνοι για την ευρωζώνη από την κρίση στην Ιταλία και η αστοχία στη Lamda Development.