ΓΔ: 2104.74 0.67% Τζίρος: 178.44 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
businessdaily-Black-Friday
Φωτο: Shutterstock

Οι Αμερικανοί ξόδεψαν 10,8 δισ. σε διαδικτυακές αγορές στην Black Friday

Η Black Friday, που ακολουθεί την ημέρα των αμερικανικών Ευχαριστιών, σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της εορταστικής αγοραστικής σεζόν για το λιανικό εμπόριο και ο ανταγωνισμός κορυφώνεται μεταξύ των καταστημάτων.

Οι Αμερικανοί καταναλωτές χρησιμοποίησαν τα κινητά τηλέφωνά τους, τους φορητούς και επιτραπέζιους υπολογιστές τους και άλλες συσκευές για να ξοδέψουν σχεδόν 10,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακές αγορές στη Black Friday, σύμφωνα με έναν απολογισμό από την εταιρεία Adobe Analytics.

Η Black Friday, που ακολουθεί την ημέρα των αμερικανικών Ευχαριστιών, σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της εορταστικής αγοραστικής σεζόν για το λιανικό εμπόριο και ο ανταγωνισμός κορυφώνεται μεταξύ των καταστημάτων προκειμένου να κερδίσουν κάθε πιθανό αγοραστή που αναζητά τις καλύτερες προσφορές.

Οι αυξημένες διαδικτυακές αγορές πιθανόν ευνοούν τους κολοσσούς του ηλεκτρονικού εμπορίου όπως την Amazon.com και τη Walmart. Η τελευταία μάλιστα αλυσίδα, που λειτουργεί 4.700 καταστήματα στις ΗΠΑ, επένδυσε πολύ στην κατ’ οίκον παράδοση για την εορταστική περίοδο προκειμένου να δώσει ώθηση στο ηλεκτρονικό της εμπόριο.

Οι διαδικτυακές δαπάνες στη Black Friday κατέγραψαν αύξηση 10,2%, ανέφερε η Adobe.

Ο Κόρει Κοσκιόνι, ηλικίας 58 ετών, είπε πως αναζήτησε προσφορές στο διαδίκτυο όπως και στα καταστήματα τη Black Friday, ψάχνοντας «δώρα για όλους: τη σύζυγό μου, την κόρη μου και για εμένα τον ίδιο».

Τα εμπορεύματα με τις περισσότερες πωλήσεις στο διαδίκτυο περιελάμβαναν προϊόντα μακιγιάζ, περιποίησης προσώπου και μαλλιών, αλλά και bluetooth ηχεία και μηχανές εσπρέσο, επισήμανε η Adobe σήμερα.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις παιχνιδιών εκτοξεύτηκαν κατά 622% σε σύγκριση με τον μέσο όρο των καθημερινών πωλήσεων τον Οκτώβριο, ενώ οι πωλήσεις κοσμημάτων αυξήθηκαν κατά 561% και των οικιακών συσκευών κατέγραψαν αύξηση 476% σε σύγκριση με τον Οκτώβριο, πρόσθεσε.

Το 2023, οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν 9,8 δισεκατομμύρια δολάρια διαδικτυακά τη Black Friday και το 2022 9,1 δισεκατομμύρια δολάρια, είπε η Adobe.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σημαίες ΗΠΑ Ουκρανίας
ΔΙΕΘΝΗ

ΗΠΑ-Ουκρανία: Ρωσία καθορίζει την πρόοδο για ειρήνη στην Ουκρανία

Η πρόοδος προς συμφωνία ειρήνης εξαρτάται από τη στάση της Ρωσίας, σύμφωνα με το Στέιτ Ντιπάρτμεντ, μετά τις συνομιλίες ΗΠΑ-Ουκρανίας στη Φλόριντα που επικεντρώθηκαν στην ασφάλεια και τη διαρκή ειρήνη.
Τζόρτζια Μελόνι Ιταλία
ΔΙΕΘΝΗ

Μελόνι: Η Ευρώπη πρέπει να υπερασπίζεται τα συμφέροντά της, όπως οι ΗΠΑ

Η Τζόρτζια Μελόνι τόνισε σε συνέντευξη ότι οι ΗΠΑ και Ευρώπη παραμένουν ενωμένες, ωστόσο η Ευρώπη πρέπει να μάθει να υπερασπίζεται μόνη τα συμφέροντά της, αποκτώντας πολιτική ελευθερία, παρά το οικονομικό κόστος.
Ντόναλντ Τραμπ στο Οβάλ Γραφείο
ΔΙΕΘΝΗ

Τραμπ: Συζητήσεις με ηγέτες Μεξικού-Καναδά για εμπόριο και μεταναστευτικό

Ο Τραμπ ανακοίνωσε συνάντηση με ηγέτες Μεξικού και Καναδά για εμπορικά και μεταναστευτικά ζητήματα, μετά την κλήρωση των ομίλων του Μουντιάλ 2026. Συνομίλησε χαμογελαστός με τον Καναδό πρωθυπουργό Μαρκ Κάρνεϊ στην εκδήλωση.
Σημαίες ΗΠΑ και ΕΕ
ΔΙΕΘΝΗ

Ρούμπιο: Η ΕΕ επιτίθεται στους Αμερικανούς με το πρόστιμο στη X

Ο Μάρκο Ρούμπιο χαρακτήρισε το πρόστιμο της ΕΕ στη Χ «επίθεση κατά του αμερικανικού λαού από ξένες κυβερνήσεις» και τόνισε ότι «η εποχή της διαδικτυακής λογοκρισίας Αμερικανών έχει τελειώσει», μέσω ανάρτησής του στην πλατφόρμα.