ΓΔ: 2019.25 1.15% Τζίρος: 240.95 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
businessdaily-Black-Friday
Φωτο: Shutterstock

Οι Αμερικανοί ξόδεψαν 10,8 δισ. σε διαδικτυακές αγορές στην Black Friday

Η Black Friday, που ακολουθεί την ημέρα των αμερικανικών Ευχαριστιών, σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της εορταστικής αγοραστικής σεζόν για το λιανικό εμπόριο και ο ανταγωνισμός κορυφώνεται μεταξύ των καταστημάτων.

Οι Αμερικανοί καταναλωτές χρησιμοποίησαν τα κινητά τηλέφωνά τους, τους φορητούς και επιτραπέζιους υπολογιστές τους και άλλες συσκευές για να ξοδέψουν σχεδόν 10,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακές αγορές στη Black Friday, σύμφωνα με έναν απολογισμό από την εταιρεία Adobe Analytics.

Η Black Friday, που ακολουθεί την ημέρα των αμερικανικών Ευχαριστιών, σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της εορταστικής αγοραστικής σεζόν για το λιανικό εμπόριο και ο ανταγωνισμός κορυφώνεται μεταξύ των καταστημάτων προκειμένου να κερδίσουν κάθε πιθανό αγοραστή που αναζητά τις καλύτερες προσφορές.

Οι αυξημένες διαδικτυακές αγορές πιθανόν ευνοούν τους κολοσσούς του ηλεκτρονικού εμπορίου όπως την Amazon.com και τη Walmart. Η τελευταία μάλιστα αλυσίδα, που λειτουργεί 4.700 καταστήματα στις ΗΠΑ, επένδυσε πολύ στην κατ’ οίκον παράδοση για την εορταστική περίοδο προκειμένου να δώσει ώθηση στο ηλεκτρονικό της εμπόριο.

Οι διαδικτυακές δαπάνες στη Black Friday κατέγραψαν αύξηση 10,2%, ανέφερε η Adobe.

Ο Κόρει Κοσκιόνι, ηλικίας 58 ετών, είπε πως αναζήτησε προσφορές στο διαδίκτυο όπως και στα καταστήματα τη Black Friday, ψάχνοντας «δώρα για όλους: τη σύζυγό μου, την κόρη μου και για εμένα τον ίδιο».

Τα εμπορεύματα με τις περισσότερες πωλήσεις στο διαδίκτυο περιελάμβαναν προϊόντα μακιγιάζ, περιποίησης προσώπου και μαλλιών, αλλά και bluetooth ηχεία και μηχανές εσπρέσο, επισήμανε η Adobe σήμερα.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις παιχνιδιών εκτοξεύτηκαν κατά 622% σε σύγκριση με τον μέσο όρο των καθημερινών πωλήσεων τον Οκτώβριο, ενώ οι πωλήσεις κοσμημάτων αυξήθηκαν κατά 561% και των οικιακών συσκευών κατέγραψαν αύξηση 476% σε σύγκριση με τον Οκτώβριο, πρόσθεσε.

Το 2023, οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν 9,8 δισεκατομμύρια δολάρια διαδικτυακά τη Black Friday και το 2022 9,1 δισεκατομμύρια δολάρια, είπε η Adobe.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τάιμς Σκουέρ Νέα Υόρκη
ΔΙΕΘΝΗ

Απειλή απεργίας από τους μουσικούς του Broadway στις ΗΠΑ

Οι μουσικοί των θεάτρων του Μπροντγουέι στη Νέα Υόρκη απειλούν με απεργία, εάν δεν βρεθεί συμφωνία για τα συμβόλαιά τους. Πιθανές κινητοποιήσεις θα επηρεάσουν δημοφιλή μιούζικαλ όπως ο «Βασιλιάς των Λιονταριών» και το «Mamma Mia».
Γιάννης Στουρνάρας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στουρνάρας: «Η Ελλάδα έχει μια μοναδική ευκαιρία, να μη τη σπαταλήσουμε»

Ο Γιάννης Στουρνάρας προειδοποιεί για τους αυξανόμενους γεωοικονομικούς κινδύνους και επισημαίνει ότι η Ελλάδα, παρά την πρόοδο, θα διατηρήσει την ανάπτυξη μόνο με δημοσιονομική πειθαρχία και βαθύτερες μεταρρυθμίσεις.
Αεροσκάφος United Airlines
ΔΙΕΘΝΗ

ΗΠΑ: Μετεωρολογικό μπαλόνι πίσω από τη θραύση παρμπρίζ της United

Η επικεφαλής του NTSB ανέφερε πως μετεωρολογικό μπαλόνι ίσως προκάλεσε τη θραύση παρμπρίζ σε πτήση United Airlines στα 36.000 πόδια, οδηγώντας σε αναγκαστική προσγείωση. Το συμβάν διερευνάται επισταμένως.
Κτίριο Κογκρέσου ΗΠΑ
ΔΙΕΘΝΗ

Κογκρέσο ΗΠΑ: Κλήση Μπιλ Κλίντον για δεσμούς με Έπστιν

Η Επιτροπή Εποπτείας της Βουλής, με πλειοψηφία Ρεπουμπλικάνων, ζητά την κατάθεση του Μπιλ Κλίντον σχετικά με τους δεσμούς του με τον Τζέφρι Έπστιν, στο πλαίσιο έρευνας για τον χειρισμό της υπόθεσης από τις ομοσπονδιακές αρχές.
Εσωτερικό αεροδρομίου
ΔΙΕΘΝΗ

ΗΠΑ: Σύλληψη υπόπτου για σχέδιο ένοπλης επίθεσης στο αεροδρόμιο Ατλάντα

Συνελήφθη 49χρονος στο αεροδρόμιο της Ατλάντα όταν συγγενής του ειδοποίησε την αστυνομία ότι σχεδίαζε ένοπλη επίθεση. Ο ύποπτος εντοπίστηκε σε πολυσύχναστο τερματικό του αερολιμένα Χάρτσφιλντ-Τζάκσον.