ΓΔ: 1970.41 -0.76% Τζίρος: 179.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: Shutterstock

Κλείνει καταστήματά της σε πολλές χώρες η Nike

«Αποφασίσαμε να κλείσουμε τα καταστήματά μας σε πολλές χώρες για να περιορίσουμε τη διασπορά του κορονοϊού», ανακοίνωσε η εταιρεία. Αφορά ΗΠΑ, Καναδά, τις χώρες της δυτικής Ευρώπης, Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία.

Η εταιρεία αθλητικού εξοπλισμού Nike θα κλείσει τα καταστήματά της στις ΗΠΑ και στον Καναδά, τη δυτική Ευρώπη, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, αρχής γενομένης από αύριο και έως τις 27 Μαρτίου, για να φρενάρει την εξάπλωση του νέου κορονοϊού, σύμφωνα με ένα δελτίο τύπου που εξέδωσε σήμερα.

«Αποφασίσαμε να κλείσουμε τα καταστήματά μας σε πολλές χώρες (...) για να περιορίσουμε τη διασπορά του νέου κορονοϊού (Covid-19)», ανακοίνωσε ο αμερικανικός κολοσσός.

Η απόφαση αυτή αφορά τις ΗΠΑ, τον Καναδά, τις χώρες της δυτικής Ευρώπης, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.

«Το κλείσιμο των καταστημάτων θα εφαρμοστεί από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου έως την Παρασκευή 27 Μαρτίου», διευκρινίζει η Nike στο δελτίο τύπου της, όπου προσθέτει ότι τα διαδικτυακά καταστήματά της θα λειτουργούν.

Τα καταστήματα της Nike στη Νότια Κορέα, την Ιαπωνία και σε μεγάλο μέρος της Κίνας θα παραμείνουν ανοικτά, όπως υπογραμμίζει η εταιρεία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Οι δύο «μικροί» των αθλητικών ειδών που «χτυπούν» Nike και Adidas

Η ελβετική On παρουσιάζει το πρώτο sneaker που κατασκευάζεται από ρομπότ και η Hoka απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται για το τρέξιμο και τη μόδα. Βυθισμένοι στα δικά τους προβλήματα οι μεγάλοι του κλάδου, λίγο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αποδίδει καρπούς η στρατηγική της Nike για απευθείας πωλήσεις

Εκτόξευση των ηλεκτρονικών πωλήσεων της αμερικανικής εταιρείας κατά 54% το α' τρίμηνο, ενώ «πάγωσε» η αύξηση των πωλήσεων χονδρικής. Διατηρούν συνεργασία οι Intersport και Athlete’s Foot του ομίλου Φουρλή.
ΔΙΕΘΝΗ

Το μυστικό επιτυχίας της Nike: Πήρε τον έλεγχο των λιανικών πωλήσεων

Μεγάλη αύξηση στο περιθώριο κέρδους του αμερικανικού κολοσσού αθλητικών ειδών χάρη στη μεταφορά μεγάλου μέρους των λιανικών πωλήσεων στο δικό της δίκτυο καταστημάτων και ηλεκτρονικών πωλήσεων.