ΓΔ: 1968.72 -0.08% Τζίρος: 158.43 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος
Φωτο: Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών, Ελευθέριος Βενιζέλος. Shutterstock

Fraport Greece: Λανσάρει νέα καμπάνια με έμφαση στην αυθεντική Ελλάδα

Η νέα καμπάνια της Fraport Greece προβάλει τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια ως σύγχρονες πύλες αυθεντικών εμπειριών και όχι απλώς ως μέσα μετακίνησης.

Η Fraport Greece παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια επικοινωνίας, αναδεικνύοντας τον σύγχρονο ρόλο που διαδραματίζουν τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται ανά την Ελλάδα. Τα αεροδρόμια αυτά δεν λειτουργούν πλέον μόνο ως κέντρα μετακίνησης, αλλά ως πύλες που προσφέρουν μια πρώτη, αυθεντική επαφή με την εμπειρία του ελληνικού ταξιδιού.

Στην «καρδιά» της καμπάνιας βρίσκεται η εμπειρία του ταξιδιώτη, με την αφήγηση να εκκινεί μέσα από τα ίδια τα αεροδρόμια. Ο κεντρικός ήρωας, ο Mr. Andrews, φτάνει στην Ελλάδα για διακοπές και, με τη συνοδεία ενός απρόσμενου συνταξιδιώτη, γίνεται μάρτυρας της μοναδικής πολιτιστικής κληρονομιάς, των τοπίων και των γεύσεων που προσφέρουν οι προορισμοί τους οποίους καλύπτουν τα περιφερειακά αεροδρόμια. Μέσα από αυτή την ιστορία, η Ελλάδα παρουσιάζεται ως προορισμός με αυθεντικότητα, χρώμα και παράδοση, τονίζοντας ότι κάθε ταξίδι ξεκινά από τη στιγμή της άφιξης στη χώρα.

Δημιουργία με διεθνή πρότυπα και τουριστικό όραμα

Την καμπάνια υπογράφει η διαφημιστική εταιρεία Valuecom, σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής The Stripes και υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση του Κωνσταντίνου Σταγκίκα. Η δημιουργική ομάδα έχει δημιουργήσει μία αφήγηση υψηλής αισθητικής, πλήρως εναρμονισμένη με τα διεθνή standards του χώρου, ενισχύοντας περαιτέρω την εικόνα της Ελλάδας στη διεθνή τουριστική σκηνή.

Προώθηση βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και τοπικών κοινωνιών

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Fraport Greece, «Η νέα αυτή επικοινωνία εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της στρατηγικής της για την ενίσχυση της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και την ανάδειξη των τοπικών κοινωνιών που εξυπηρετούνται από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια. Παράλληλα, υπογραμμίζει τη συμβολή των αεροδρομίων στη διαμόρφωση της πρώτης εντύπωσης κάθε επισκέπτη, προτού ακόμη ξεκινήσει η περιήγησή του σε κάθε τόπο».

Η καινοτόμος καμπάνια της Fraport Greece είναι διαθέσιμη στον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://www.youtube.com/watch?v=PjQcBC7WL8I

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πώς έγιναν «βαρίδια» για τον τουρισμό η Μύκονος και η Σαντορίνη

Μειωμένες κρατήσεις καταγράφονται και φέτος για τα δύο νησιά, μετά τη μείωση επισκεπτών κατά 5,2% για τη Μύκονο και 8,7% για τη Σαντορίνη. Κύρια προβλήματα οι ελλιπείς υποδομές και η πολυκοσμία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σχεδόν 34 εκατ. επιβάτες το 2023 στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια

Φτερά για νέο ρεκόρ ανοίγουν τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece. Φέτος υποδέχθηκαν 110 αεροπορικές εταιρείες και μέτρησαν 64 νέα δρομολόγια. Έρχονται επεκτάσεις υποδομών με πρώτη κίνηση στη Σαντορίνη.
Ρόδος
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ιστορικό υψηλό για την τουριστική κίνηση στη Ρόδο τον Απρίλιο

Τον Απρίλιο ήρθαν στη Ρόδο με πτήσεις τσάρτερ 144.303 τουρίστες καταγράφοντας αύξηση σε ποσοστό 23% έναντι του 2022, με τους επισκέπτες από Αγγλία, Γερμανία και Ισραήλ να βρίσκονται στην πρώτη τριάδα αφίξεων.