Η Fraport Greece παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια επικοινωνίας, αναδεικνύοντας τον σύγχρονο ρόλο που διαδραματίζουν τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται ανά την Ελλάδα. Τα αεροδρόμια αυτά δεν λειτουργούν πλέον μόνο ως κέντρα μετακίνησης, αλλά ως πύλες που προσφέρουν μια πρώτη, αυθεντική επαφή με την εμπειρία του ελληνικού ταξιδιού.
Στην «καρδιά» της καμπάνιας βρίσκεται η εμπειρία του ταξιδιώτη, με την αφήγηση να εκκινεί μέσα από τα ίδια τα αεροδρόμια. Ο κεντρικός ήρωας, ο Mr. Andrews, φτάνει στην Ελλάδα για διακοπές και, με τη συνοδεία ενός απρόσμενου συνταξιδιώτη, γίνεται μάρτυρας της μοναδικής πολιτιστικής κληρονομιάς, των τοπίων και των γεύσεων που προσφέρουν οι προορισμοί τους οποίους καλύπτουν τα περιφερειακά αεροδρόμια. Μέσα από αυτή την ιστορία, η Ελλάδα παρουσιάζεται ως προορισμός με αυθεντικότητα, χρώμα και παράδοση, τονίζοντας ότι κάθε ταξίδι ξεκινά από τη στιγμή της άφιξης στη χώρα.
Δημιουργία με διεθνή πρότυπα και τουριστικό όραμα
Την καμπάνια υπογράφει η διαφημιστική εταιρεία Valuecom, σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής The Stripes και υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση του Κωνσταντίνου Σταγκίκα. Η δημιουργική ομάδα έχει δημιουργήσει μία αφήγηση υψηλής αισθητικής, πλήρως εναρμονισμένη με τα διεθνή standards του χώρου, ενισχύοντας περαιτέρω την εικόνα της Ελλάδας στη διεθνή τουριστική σκηνή.
Προώθηση βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και τοπικών κοινωνιών
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Fraport Greece, «Η νέα αυτή επικοινωνία εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της στρατηγικής της για την ενίσχυση της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και την ανάδειξη των τοπικών κοινωνιών που εξυπηρετούνται από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια. Παράλληλα, υπογραμμίζει τη συμβολή των αεροδρομίων στη διαμόρφωση της πρώτης εντύπωσης κάθε επισκέπτη, προτού ακόμη ξεκινήσει η περιήγησή του σε κάθε τόπο».
Η καινοτόμος καμπάνια της Fraport Greece είναι διαθέσιμη στον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://www.youtube.com/watch?v=PjQcBC7WL8I