ΓΔ: 1971.74 -0.69% Τζίρος: 50.20 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:05:02
businessdaily-OSE-Grammatidis
Φωτο: ΟΣΕ

ΟΣΕ: Άμεσα ο ανάδοχος για συντήρηση του συστήματος ραδιοεπικοινωνίας GSM-R

Το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται στο ποσό των 22,5 εκατ. ευρώ και η διάρκεια του είναι πέντε έτη. Επίσης εγκρίθηκαν οι εργασίες συντήρησης γραμμής στα τμήματα Σιδηροδρομικής Γραμμής Λάρισας και Θεσσαλονίκης.

H διαδικασία άμεσης ανάδειξης αναδόχου συντήρησης του παρατρόχιου συστήματος ραδιοεπικοινωνίας GSM-R που καλύπτει το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, ένα σημαντικό έργο για την ασφάλεια του σιδηροδρόμου εγκρίθηκε σε έκτακτη Συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΣΕ.

Το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται στο ποσό των 22,5 εκατ. ευρώ και η διάρκεια του είναι πέντε έτη. Επίσης εγκρίθηκαν οι εργασίες συντήρησης γραμμής στα τμήματα Σιδηροδρομικής Γραμμής Λάρισας και Θεσσαλονίκης, καθώς και η προμήθεια και θέση σε λειτουργία νέου σύγχρονου μετασχηματιστή στον Υποσταθμό Αγχιάλου.

Επίσης, εντός του Μαΐου θα έχουν καταρτιστεί τα τεύχη δημοπράτησης του διαγωνισμού για την αντικατάσταση 90 Αυτόματων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων (ΑΣΙΔ) με νέα σύγχρονης τεχνολογίας και ένταξή τους στα Κέντρα Λειτουργίας ΑΣΙΔ σε Θεσσαλονίκη και Αλεξανδρούπολη. Το έργο υλοποιείται μετά από έκτακτη χρηματοδότηση του ΟΣΕ, με ποσό ύψους 25 εκατ. ευρώ για τα έτη 2024 και 2025, που δόθηκαν με πρωτοβουλία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα.

Ο πρόεδρος του ΟΣΕ, Γιάννος Γραμματίδης, δήλωσε σχετικά: «Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΣΕ συνεχίζει με ταχείς ρυθμούς το έργο της υλοποίησης των εργασιών συντήρησης των υποδομών του σιδηροδρομικού δικτύου, με στόχο την αποκατάσταση της αξιοπιστίας και αναβάθμισής τους, όπως αρμόζει σε ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο με βασικό γνώμονα την ασφάλεια και την ουσιαστική του συμβολή στην ανάπτυξη της οικονομίας».
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τρένα με GPS, μοντέλο ΔΕΗ στις προσλήψεις, ψυχομετρικά τεστ και απολύσεις

Το νέο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο προβλέπει υποχρεωτική εγκατάσταση του αμφισβητούμενου συστήματος HEPOS, Ενιαίο Κέντρο Κυκλοφορίας, ευέλικτες προσλήψεις και προμήθειες και αυστηρούς ελέγχους στο προσωπικό.
Τρένο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέος μεγάλος διαγωνισμός για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΣΕ

Τουλάχιστον 30 έξυπνους σταθμούς, ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, αλλά και ενιαίο εισιτήριο για τρένο και λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέσω κινητού θα αποκτήσει ο ελληνικός σιδηρόδρομος.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υπογειοποίηση Σεπολίων: Η Οδύσσεια ενός μεγάλου σιδηροδρομικού έργου

Δέκα χρόνια θα μετρά εφόσον δεν υπάρξουν νέες καθυστερήσεις η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σήραγγας Σεπολίων, που αναμένεται τώρα τον Φεβρουάριο του 2028, ενώ θα διαρκούσε μόλις 52 μήνες. Ανέβηκε το κόστος στα 100 εκατ. ευρώ.
Σιδηροδρομικές γραμμές ανατολή
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σιδηρόδρομος: Τρέχει και δεν φτάνει η κυβέρνηση για έργα 1,8 δισ. ευρώ

Στην ειδική μονάδα ωρίμανσης έργων του Υπερταμείου περνά η επιτάχυνση των έργων αναβάθμισης του δικτύου και ολοκλήρωσης των συστημάτων ασφαλείας, ενόψει της νέας συμφωνίας με τους Ιταλούς.