ΓΔ: 2031.25 -0.05% Τζίρος: 78.19 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:10:39
Μπουκάλι Βίκος νερό
Φωτο: Shutterstock

Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων: Άνοδος 11,6% στον κύκλο εργασιών το 2024

Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων ενίσχυσε τον τζίρο της κατά 11,6% στα 131,8 εκατ. ευρώ το 2024, με άνοδο κερδών και προσωπικού, ενώ συνεχίζει το επενδυτικό της πλάνο έως το 2026.

Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, κορυφαίος ελληνικός όμιλος στον τομέα της εμφιάλωσης νερού και παραγωγής φυσικών μεταλλικών αναψυκτικών, παρουσίασε ενίσχυση των οικονομικών της μεγεθών το 2024. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών σημείωσε άνοδο κατά 11,6%, φτάνοντας τα 131,8 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με τα 118 εκατ. ευρώ του προηγούμενου έτους. Η συγκεκριμένη επίδοση αποτελεί σαφή ένδειξη της διαχρονικής εμπιστοσύνης της αγοράς αλλά και της επιτυχίας του μακροπρόθεσμου στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρείας.

Εξίσου σημαντική βελτίωση καταγράφηκε και στα κέρδη προ φόρων, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 18,5 εκατ. ευρώ, έναντι 13,6 εκατ. ευρώ το 2023. Η αύξηση αυτή αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στην βελτιστοποίηση των παραγωγικών διαδικασιών και στην συνολική ενίσχυση της αποδοτικότητας σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων της εταιρείας.

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, η εταιρεία εδραίωσε τη δυναμική ανάπτυξή της χάρη σε μία ευέλικτη, ολιστική στρατηγική που έθεσε σε προτεραιότητα τη διεύρυνση του δικτύου διανομής και πωλήσεων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την περαιτέρω ισχυροποίησή της τόσο στο οργανωμένο λιανεμπόριο, όσο και στον τομέα της εστίασης και της φιλοξενίας, που παρουσιάζουν, όπως τονίζεται, έντονα αναπτυξιακή δυναμική.

Σημαντική ήταν επίσης η συμβολή των επενδύσεων στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ, που αναβάθμισαν την εικόνα αλλά και την ευρύτερη απήχηση των brands της εταιρείας. Αποτέλεσμα αυτής της προσέγγισης ήταν η επίτευξη σημαντικής ανόδου στο μερίδιο αγοράς και η περαιτέρω παγίωση της ηγετικής θέσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού Βίκος, το οποίο κατέγραψε μερίδιο 20,4% στην εγχώρια αγορά εμφιαλωμένου νερού για το 2024.

Η ανοδική πορεία του ομίλου αντικατοπτρίζεται, ακόμη, στην αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού. Ο μέσος όρος εργαζομένων ανήλθε το 2024 στους 587, καταγράφοντας αύξηση 6,3%. Η ενίσχυση αυτή αφορούσε κυρίως τα τμήματα πωλήσεων, παραγωγής και logistics, αποτελώντας στρατηγική επιλογή για την ενίσχυση του επιπέδου επιχειρησιακής ετοιμότητας και τη βέλτιστη ανταπόκριση στις αυξημένες απαιτήσεις της αγοράς.

Παράλληλα, η εταιρεία προχωρά βάσει χρονοδιαγράμματος στην υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου της, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το καλοκαίρι του 2026. Ο σχεδιασμός εστιάζει στον εκσυγχρονισμό και την αυτοματοποίηση των παραγωγικών μονάδων, την επέκταση των κτιριακών εγκαταστάσεων, την εφαρμογή λύσεων ενεργειακής εξοικονόμησης και τη συνεχή ενδυνάμωση του ψηφιακού μετασχηματισμού του ομίλου, δημιουργώντας σταθερές βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΒΙΚΟΣ: Αναπτυξιακό άλμα με επενδύσεις - Τα επόμενα βήματα για τον όμιλο

Ολοκληρώθηκε επένδυση ύψους 22 εκατ. ευρώ σε νέα υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής και εμφιάλωσης νερού και αναψυκτικών στο Καλπάκι του Πωγωνίου Ιωαννίνων, το οποίο περιλαμβάνει δύο γραμμές παραγωγής (γυαλί και can) της γερμανικής εταιρείας KRONES.
Τράπεζα Πειραιώς είσοδος
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Πειραιώς EQUALL: Νέοι κύκλοι δράσεων για ισότητα - ενδυνάμωση γυναικών

Η Πειραιώς ενισχύει το πρόγραμμα EQUALL, εγκαινιάζοντας νέους κύκλους δράσεων που στηρίζουν τις γυναίκες σε επιχειρηματικότητα, εργασία και αγροτικό τομέα, με έμφαση στην ισότητα των φύλων.
Αγγελάκης Α.Ε. και Χαμόγελο του Παιδιού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Αγγελάκης: Ενισχύει το Χαμόγελο του Παιδιού με στήριξη στη φάρμα του

Η Αγγελάκης συνεχίζει τη συνεργασία με το Χαμόγελο του Παιδιού, καλύπτοντας ανάγκες διατροφής και ενισχύοντας τη φάρμα του οργανισμού με 2,2 τόνους ζωοτροφών και κτηνιατρική φροντίδα.
Βίκος
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων: Στα 131,8 εκατ. ο τζίρος με άνοδο 11,6%

Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων έκλεισε το 2024 με άνοδο πωλήσεων 11,6%, αύξηση κερδών και ενίσχυση μεριδίου αγοράς, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική πορεία για το νερό «Βίκος» στην ελληνική αγορά.