Η Τράπεζα Πειραιώς επενδύει πάνω από 200 εκατ. ευρώ σε ψηφιακές λύσεις και digital προϊόντα κάθε χρόνο, όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς, Χρήστος Μεγάλου, από το βήμα της έκτακτης γενικής συνέλευσης των μετόχων για την απορρόφηση της Piraeus Financial Holding.
Από αυτά, 55-60 εκατ. κατευθύνθηκαν στη Snappi, τη neobank του Ομίλου, η οποία φιλοδοξεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον του ελληνικού κοινού, και ιδιαιτέρως των νέων ηλικίας 18-35 που είναι και πιο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία.
Όπως σημείωσε ο κ. Μεγάλου, η Snappi αποτελεί μια από τις ελάχιστες neobanks που από την αρχή της λειτουργίας τους έχουν άδεια από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ), ενώ σε λιγότερο από τρεις μήνες έχει συγκεντρώσει 40.000 πελάτες.
Αναφερόμενος στον ανταγωνισμό με τις ήδη εδραιωμένες neobanks του εξωτερικού, ο κ. Μεγάλου δήλωσε χαρακτηριστικά πως «προετοιμαζόμαστε για να δεχθούμε με χαρά τον ανταγωνισμό, ο οποίος μας βοηθάει να εξελιχθούμε σαν τράπεζα, αλλά και ως κλάδος γενικότερα».
Η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι «σταθμός» για την Τράπεζα Πειραιώς
«Η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής σηματοδοτεί μία καθοριστική στιγμή για τον Όμιλο Πειραιώς και υπογραμμίζει την δέσμευσή μας για διαφοροποίηση των πηγών εσόδων και στρατηγική ανάπτυξη», σημείωσε ο κ. Μεγάλου.
Με 1,8 εκατ. ενεργούς πελάτες, μερίδιο αγοράς 15% και 850 εκατ. μικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, η Εθνική Ασφαλιστική αναδεικνύεται σε κορυφαία εταιρεία στον ασφαλιστικό τομέα της χώρας και η μακροβιότερη του κλάδου.
Αυτήν τη στιγμή κατέχει σύνολο ενεργητικού 4,1 δισ. ευρώ και ιδία κεφάλαια ύψους 400 εκατ. ευρώ, ενώ το 2024 εμφάνισε κέρδη 14,8 εκατ. ευρώ, ενώ στο 10μηνο φέτος τα κέρδη προ φόρων υπερβαίνουν τα 30 εκατ. ευρώ.
Μάλιστα, με βάση τα μη ελεγμένα οικονομικά στοιχεία για το δεκάμηνο του 2025, τα κέρδη προ φόρων υπερβαίνουν τα 30 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον κ. Μεγάλου, εντός του πρώτου τριμήνου του 2026 θα ανακοινωθεί και το νέο business plan της εταιρείας, μαζί με το τετραετές πλάνο της Τράπεζας και τα σχέδια για τη Snappi.