ΓΔ: 1970.41 -0.76% Τζίρος: 179.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: Shutterstock

Ηλεκτρονικά και με μικρό αριθμό συνεργατών η Nike στην Ελλάδα

Η εταιρεία θα συνεχίσει να εξυπηρετεί τους καταναλωτές μέσω των ψηφιακών καναλιών της Nike, των καταστημάτων Nike αλλά και ενός μικρού αριθμού στρατηγικών συνεργατών της.

Με ανακοίνωσή της η Nike ενημερώνει το ελληνικό καταναλωτικό κοινό για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να προμηθευτεί τα προϊόντα της. Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι θα εξυπηρετεί τους καταναλωτές μέσω των ψηφιακών καναλιών της Nike (το Nike.com και τα Nike apps), των καταστημάτων Nike αλλά και ενός μικρού αριθμού στρατηγικών συνεργατών της.

Αναλυτικότερα στην ανακοίνωση σημειώνεται: «Η Nike οραματίζεται την αγορά του μέλλοντος προσαρμοσμένη στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών. Στο πλαίσιο της στρατηγικής 'Consumer Direct Acceleration' που πρόσφατα ανακοινώσαμε, επενδύουμε ακόμη περισσότερο στην προσπάθειά μας να εξυπηρετήσουμε τους Έλληνες καταναλωτές μέσω των ψηφιακών καναλιών της Nike (το Nike.com και τα Nike apps), των καταστημάτων Nike αλλά και ενός μικρού αριθμού στρατηγικών συνεργατών που μοιράζονται το όραμα μας για τη δημιουργία μιας μοντέρνας αγοραστικής εμπειρίας».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Το μυστικό επιτυχίας της Nike: Πήρε τον έλεγχο των λιανικών πωλήσεων

Μεγάλη αύξηση στο περιθώριο κέρδους του αμερικανικού κολοσσού αθλητικών ειδών χάρη στη μεταφορά μεγάλου μέρους των λιανικών πωλήσεων στο δικό της δίκτυο καταστημάτων και ηλεκτρονικών πωλήσεων.
Ράφια σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το αυξημένο λειτουργικό κόστος «πνίγει» το ελληνικό λιανεμπόριο το 2025

Αντιμέτωπες με κόστος, έλλειψη προσωπικού και νέες απαιτήσεις βιωσιμότητας, οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου καλούνται να προσαρμοστούν σε ένα ασφυκτικό επιχειρηματικό περιβάλλον.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Συντηρητικές προβλέψεις Βακάκη για το 2025: Τι είπε για τα κέρδη της Jumbo

Ο Όμιλος Jumbo δεν δίνει guidance για το 2025. Πίεση από τα αυξημένα κόστη. «Θα ήμασταν ευχαριστημένοι αν κάναμε τα ίδια κέρδη με το 2024», τονίζει ο Απ. Βακάκης. Δεν θα γίνουν νέες κινήσεις επέκτασης στο εξωτερικό.