ΓΔ: 1970.6 -0.75% Τζίρος: 120.25 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:40:32
Φώτο: jp-avax.gr

ΑΒΑΞ: Διαψεύδει δημοσιεύματα για πρόταση εξαγοράς της

Η εταιρεία δεν έχει λάβει ή εξετάσει οιαδήποτε πρόταση από οιοδήποτε ενδιαφερόμενο μέρος αναφορικά με την εξαγορά της και επομένως κάθε σχετική αναφορά είναι αβάσιμη και αναληθής.

Πρόσφατα δημοσιεύματα του Τύπου περί ενδιαφέροντος εξαγοράς της Άβαξ σχολιάζει η εταιρεία με ανακοίνωσή της στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Όπως σημειώνει είναι αναληθή και αβάσιμη και η εταιρεία και η διοίκησή της δεν έχουν λάβει ή εξετάσει οιαδήποτε πρόταση από οιοδήποτε ενδιαφερόμενο μέρος αναφορικά με την εξαγορά της. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας:

H ΑΒΑΞ Α.Ε. (η «Εταιρεία»), με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα στον Τύπο περί ενδιαφέροντος εξαγοράς της Εταιρείας, διευκρινίζει στο επενδυτικό κοινό ότι η Εταιρεία και η διοίκησή της δεν έχουν λάβει ή εξετάσει οιαδήποτε πρόταση από οιοδήποτε ενδιαφερόμενο μέρος αναφορικά με την εξαγορά της και επομένως κάθε σχετική αναφορά των λόγω δημοσιευμάτων είναι αβάσιμη και αναληθής.


Η Εταιρεία και η διοίκησή της παραμένουν προσηλωμένες στους στρατηγικούς στόχους που έχουν ανακοινωθεί.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανεβάζει τον πήχη η ΑΒΑΞ για EBITDA, καθαρά κέρδη και μερίσματα

Στα 150 εκατ. ο στόχος για τα EBITDA το 2029, σημαντική άνοδος καθαρών κερδών το 2024 και αύξηση μερίσματος. Πώς προχωρούν τα έργα που υλοποιεί η εταιρεία, οι καθυστερήσεις σε μετρό και Ελληνικό. Οι νέες πηγές εσόδων.
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Μαζί τα φάγαμε (πάλι), ούτε ευρώ χαμένο και οι Έλληνες επενδυτές είναι... ζωντανοί

Η κυβέρνηση επαναφέρει το «μαζί τα φάγαμε» για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, η «μάχη» Παπαθανάση για το Ταμείο Ανάκαμψης, οι Έλληνες επενδυτές δίνουν σημεία ζωής στο ΧΑ, το σχέδιο για το Tae Kwon Do, η αύξηση της ΑΒΑΞ και τα κομμένα κουπόνια.
Εργασίες Μετρό
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΑΒΑΞ: 4,5 χλμ. σήραγγας έχουν ήδη ολοκληρωθεί για τη νέα Γραμμή 4

Προχωρούν με ταχύτητα τα έργα κατασκευής της Γραμμής 4 του Μετρό. Η «Νίκη» ολοκλήρωσε 1,4 χλμ. σήραγγας στο Γαλάτσι, ενώ η «Αθηνά» προχωρά από την Κατεχάκη. Στόχος, η υπόγεια ένωση στο Μετρό έως το τέλος του 2026.