ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:15:02
bus
Pixabay

«Πράσινο φως» για 100 νέα λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη

Στις επόμενες ημέρες θα κυκλοφορήσουν στη Θεσσαλονίκη 100 νέα λεωφορεία εξυπηρετώντας 25 γραμμές μετά την θετική απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τη σύμβαση μεταξύ ΟΣΕΘ και ΚΤΕΛ.

Το Ελεγκτικό Συνέδριο άναψε το «πράσινο φως» για τη σύμβαση μεταξύ του ΟΣΕΘ και των ΚΤΕΛ, στα οποία ανατίθεται το 1/3 του συγκοινωνιακού έργου της πόλης, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατικού κοινού. Έτσι, στις επόμενες μέρες θα κυκλοφορήσουν στην πόλη 100 νέα λεωφορεία, εξυπηρετώντας 25 γραμμές. 

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, μέχρι τις 23 Μαρτίου οι Θεσσαλονικείς θα δουν να κυκλοφορούν στην πόλη 35 νέα λεωφορεία, τα οποία θα καλύψουν συνολικά 11 γραμμές, ενώ την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου, 65 ακόμη νέα οχήματα θα καλύψουν άλλες 14 γραμμές. Συνολικά δηλαδή, θα εξυπηρετηθούν 25 γραμμές από 100 νέα λεωφορεία. 

Ήδη έχει ξεκινήσει και προχωρά με εντατικούς ρυθμούς, η διαδικασία εξοπλισμού των οχημάτων με τηλεματική, όπως και με μηχανήματα επικύρωσης εισιτηρίου συμβατά με τις προδιαγραφές του ΟΑΣΘ.  

Σημειώνεται επίσης, ότι με την υλοποίηση της σύμβασης, το κόστος ανά χιλιόμετρο στα δρομολόγια που εκτελούνται σήμερα από τον ΟΑΣΘ, θα μειωθεί από 3,93 ευρώ / χιλιόμετρο σε 1,43 ευρώ. Δηλαδή το ελληνικό Δημόσιο θα εξοικονομήσει περίπου 23.000.000 ευρώ. 

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής δήλωσε πως «είναι μια πολύ σημαντική μέρα για τη Θεσσαλονίκη. Όλοι γνωρίζουν ότι παραλάβαμε τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης σε κακά χάλια, όπως και ότι τα προβλήματά τους δεν μπορούσαν να λυθούν μέσα σε μια νύχτα. Από την πρώτη στιγμή ξεκινήσαμε να κάνουμε μια διαχείριση κρίσης. Καταλαβαίνουμε την απόγνωση των πολιτών και δουλεύουμε συστηματικά για να βελτιώσουμε την κατάσταση. Χωρίς μεγάλα λόγια, η συμφωνία με τα ΚΤΕΛ είναι πλέον πραγματικότητα»

Συνεχίζοντας ο υπουργός ανέφερε οτι «τα 100 νέα λεωφορεία δεν λύνουν το πρόβλημα, αλλά θα ανακουφίσουν την κατάσταση. Και είναι διπλά σημαντικό που αυτό θα γίνει στο αμέσως προσεχές διάστημα, που έχουμε έναν επιπλέον εξαιρετικά σημαντικό λόγο να αποφεύγουμε τον συνωστισμό των πολιτών. Και η προσπάθειά μας συνεχίζεται. Όπως είναι γνωστό, άλλα 170 με 200 νέα λεωφορεία θα προστεθούν στο στόλο του ΟΑΣΘ μέσω διαγωνισμού μίσθωσης που θα προκηρυχθεί στις αμέσως επόμενες εβδομάδες. Με αυτόν τον τρόπο, το Σεπτέμβριο του 2020, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα έχει εξασφαλίσει πάνω από 300 νέα λεωφορεία για την καλύτερη εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου της Θεσσαλονίκης. Τελικός μας στόχος, είναι η πόλη να αποκτήσει πραγματικά τις αστικές συγκοινωνίες που της αξίζουν»

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΟΑΣΘ: Σε 0,60 λεπτά το εισιτήριο από τον Δεκέμβριο και για έξι μήνες

«Από την 1η Ιανουαρίου του 2025 τα μισά λεωφορεία του ΟΑΣΘ θα είναι νέα οχήματα - δηλαδή ανανέωση του στόλου κατά 50% μέσα σε ενάμιση έτος» ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Β. Οικονόμου: Στόχος η αλλαγή όλων των αστικών λεωφορείων έως το 2027

«Με ένα μεγάλο πρόγραμμα ύψους 2 δισεκατομμυρίων ευρώ, ανανεώνομαι τον στόλο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Αυτό θα προσφέρει δημόσια συγκοινωνία υψηλού επιπέδου, την οποία αξίζει ο πολίτης» είπε ο υφυπουργός Μεταφορών.
Chistos Staikouras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χρ. Σταϊκούρας: Έρχονται τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη

«Η πρόοδος του έργου, από τις 19 Μαΐου, όταν και βρεθήκαμε για τελευταία φορά στον ίδιο χώρο, είναι σημαντική. Σήμερα, λειτουργούν 41 φορτιστές, που μπορούν να φορτίζουν, σε ένα 8ωρο, 164 λεωφορεία» τόνισε ο κ. Σταϊκούρας.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μετ' εμποδίων η προμήθεια πράσινων λεωφορείων σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Οι τεχνολογίες και η χρηματοδότηση είναι οι γρίφοι που καλείται να λύσει τους επόμενους μήνες το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ώστε να βγάλει στον αέρα ως το καλοκαίρι τον νέο διαγωνισμό για 750 λεωφορεία.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέα σύμβαση μεταξύ ΟΣΕΘ και ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για λεωφορειακές γραμμές

«Καλύπτονται συγκοινωνιακά μεγάλες περιοχές των δήμων Δέλτα, Ωραιοκάστρου, Χαλκηδόνας και Λαγκαδά, οι οποίες συνδέονται με τερματικούς σταθμούς του πολεοδομικού συγκροτήματος» αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο ΟΣΕΘ.