ΓΔ: 2023.05 -0.47% Τζίρος: 159.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Φώτο: Shutterstock

Τι αλλάζει στις μετακινήσεις των παιδιών κάτω των 6 ετών με ΚΤΕΛ

Ξεχωριστή θέση θα πρέπει να καταλαμβάνουν υποχρεωτικά πλέον τα παιδιά κάτω των 6 ετών στα ΚΤΕΛ. Παραμένει η δυνατότητα δωρεάν μεταφοράς.

Την απόφαση που αφορά στη μεταφορά των παιδιών κάτω των έξι ετών με τα ΚΤΕΛ αιτιολόγησε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, σημειώνοντας πως αν και τα παιδιά θα καταλαμβάνουν πλέον ξεχωριστή θέση, παραμένει η δυνατότητα δωρεάν μεταφοράς.

Όπως ανέφερε ο υφυπουργός, η πρακτική να μεταφέρουν οι γονείς τα παιδιά στην αγκαλιά τους στο ίδιο κάθισμα στα υπεραστικά λεωφορεία εγκυμονεί τεράστιους κινδύνους για την ασφάλεια, κυρίως των παιδιών, και αντίκειται στους εθνικούς και ενωσιακούς κανόνες μεταφοράς επιβατών.

«Η κατάργηση αυτής της πρακτικής ήταν μία επιβεβλημένη απόφαση για λόγους οδική ασφάλειας. Ουδέποτε, λοιπόν, προβλεπόταν δωρεάν μεταφορά των παιδιών κάτω των 6 ετών στα ΚΤΕΛ, όταν αυτά καταλάμβαναν ξεχωριστή θέση μέσα στο λεωφορείο» εξήγησε.

Σύμφωνα με τον υφυπουργό, όσον αφορά στο κόμιστρο, στην ίδια απόφαση προβλέπεται ρητά ότι το ΔΣ κάθε ΚΤΕΛ έχει την ευχέρεια να αποφασίσει για την ελεύθερη κυκλοφορία προσώπων για κοινωνικούς λόγους. «Συνεπώς, η δυνατότητα δωρεάν μεταφοράς παραμένει. Αυτό που αλλάζει είναι ότι τα παιδιά κάτω των έξι ετών θα κάθονται σε χωριστή θέση μέσα στο λεωφορείο και όχι πάνω στα πόδια ενηλίκων».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Pitsilis, AADE
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Φοροκυνηγητό αυτοκινήτων για απλήρωτα τέλη, ασφάλιση και ΚΤΕΟ

Οι προθεσμίες που ορίζει η εγκύκλιος του διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργου Πιτσιλή για να αποσταλούν τα «ραβασάκια» στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που δεν έχουν καταβάλει τέλη κυκλοφορίας, δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και είναι ανασφάλιστα.
Κωνσταντίνος Κυρανάκης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κυρανάκης: Στο τέλος του 2025 σε λειτουργία ο δυτικός προαστιακός Θεσ/νίκης

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κ. Κυρανάκης, ανακοίνωσε τη λειτουργία του προαστιακού Θεσσαλονίκης το 2025, με νέες στάσεις, περισσότερα λεωφορεία και ενίσχυση της προσβασιμότητας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το μυστήριο με τα τρόλεϊ: Εκδιώκονται άρον – άρον από Αθήνα και Πειραιά

Αιφνιδιαστική απόφαση Κυρανάκη για πλήρη κατάργηση των τρόλεϊ σε Αθήνα - Πειραιά για αισθητικούς λόγους και με βάση μελέτη που δεν έχει παρουσιαστεί. Την ίδια ώρα, «τρέχει» κανονικά ο διαγωνισμός για προμήθεια σύγχρονων τρόλεϊ.