ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:38:14
Κλειστός σταθμός μετρό

Στάση εργασίας μεταξύ 11:00 και 14:00 σε Μέτρο, Τραίνο και Τραμ

Οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ προανήγγειλαν στάση εργασίας σε μετρό, τραίνο, τραμ ώστε να μπορέσουν να παραστούν στην κηδεία του συναδέλφου του Πέτρου Γιάμαλη που έχασε τη ζωή του σε εργατικό ατύχημα.

Ακινητοποιημένα θα είναι και σήμερα Παρασκευή 19/11 Μετρό, Ηλεκτρικός και Τραμ από τις 11:00 έως τις 14:00 καθώς οι εργαζόμενοι σε ΗΣΑΠ, Μετρό και Τραμ εξήγγειλαν στάση εργασίας αυτές τις ώρες προκειμένου να παραστούν στην κηδεία του συναδέλφου τους Πέτρο Γιάμαλη που έχασε τη ζωή του σε δυστύχημα εν ώρα εργασίας.

«Με σεβασμό και οδύνη στεκόμαστε μπροστά στον αδικοχαμένο συνάδελφο Πέτρο Γιάμαλη, που έφυγε από κοντά μας σε ώρα εργασίας, στο δίκτυο της Γραμμής 1. Όλοι οι συνάδελφοι του θα τον αποχαιρετήσουμε, την Παρασκευή 19/11/2021, στις 12:30 το μεσημέρι στο Γ' νεκροταφείο Αθηνών. Για να μπορέσουν όλοι οι συνάδελφοι να απευθύνουν τον ύστατο χαιρετισμό στον Πέτρο πραγματοποιούμε την Παρασκευή 19/11/2021 τρίωρη στάση εργασίας από τις 11:00 π.μ. έως τις 14:00». Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση των Σωματείων Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ «οι εργαζόμενοι δεν θα ξεχάσουν ποτέ τον Πέτρο και δεσμεύονται ότι θα αγωνιστούν για να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι του άδικου χαμού του. Για να είναι ο τελευταίος συνάδελφος που θρηνούμε, ως θύμα στον εργασιακό χώρο του».

Σε χθεσινή τους ανακοίνωση, τα Σωματεία Εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ καλούσαν την διοίκηση να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα:

  1. Ελέγχθηκε το ιδιωτικό μηχάνημα λείανσης των γραμμών πριν χρησιμοποιηθεί στο δίκτυό μας; Και αν ναι, από ποιον φορέα;
  2. Εξετάστηκε εάν έχει γίνει η απαιτούμενη συντήρησή του, πότε και από ποιον;
  3. Η εργολαβική εταιρεία, που έχει αναλάβει το έργο, τηρούσε τα μέτρα ασφαλείας;
  4. Είναι αλήθεια ότι είχε σημειωθεί ξανά βλάβη στο ίδιο μηχάνημα; Εάν ναι πότε και από ποιον ελέγχθηκε η αποκατάστασή της;
  5. Ποια είναι η διαδικασία που προβλέπει τη συνοδεία εργαζόμενων της ΣΤΑΣΥ σε μηχανοκίνητες εργασίες αναδόχων;

Όπως ανέφεραν στην ανακοίνωσή τους «όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν περίτρανα τις ιδιαιτέρες ακραίες συνθήκες σιδηροδρομικής φύσης που εκτελούν οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες. Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ δεν μπορεί να παραμένει αμέτοχη. Οφείλει να δώσει απαντήσεις και να σταματήσει να βάζει, ανεξέλεγκτα, στο δίκτυο ιδιωτικά, εργολαβικά συμφέροντα, που στο βωμό του κέρδους αδιαφορούν για την ασφάλεια των εργαζόμενων».

Υπενθυμίζεται πως σε ανακοινώσεις τους τόσο το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ όσο και η Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ ζητούν την άμεση απόδοση ευθυνών για το τραγικό δυστύχημα στη γραμμή 1 του Μετρό και τη συντήρηση των υποδομών στους χώρους εργασίας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μετρό Πειραιά σταθμός
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μετρό: Ψάχνουν λύση για κλιματισμό σε παλιούς συρμούς που «βράζουν»

Προϋπόθεση η εύρεση χρηματοδότησης για να δροσίσουν οι 24 παλιοί συρμοί του μετρό, που τα τελευταία καλοκαίρια αποσύρονται μέσα στον καύσωνα. Σε 265.000-275.000 ευρώ ανά όχημα το κόστος της εφικτής λύσης.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση επιβατών, μείωση δρομολογίων και εσόδων σε μετρό και λεωφορεία το 2024

Η έλλειψη οδηγών και η παλαιότητα του στόλου «στραγγαλίζουν» τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Το 2024 έγιναν 228.891 λιγότερα δρομολόγια, οι επιβάτες αυξήθηκαν κατά 35,4 εκατ., ενώ οι εισπράξεις μειώθηκαν. Οι επενδύσεις που προωθούνται.