ΓΔ: 2017.44 -0.28% Τζίρος: 163.25 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
businessdaily_tourism_covid
Πηγή: Shutterstock

Υψηλά στη λίστα με τους προορισμούς η Ελλάδα για τους Ρουμάνους

Κλίμα αισιοδοξίας αποπνέει στα τουριστικά γραφεία της Ρουμανίας, καθώς οι πολίτες της χώρας φαίνεται ότι θα επιλέξουν και φέτος την Ελλάδα για τις διακοπές του καλοκαιριού.

Με θετικά μηνύματα επέστρεψε ο πρόεδρος των τουριστικών γραφείων της Ελλάδας (ΗΑΤΤΑ) Νικόλας Κελαϊδίτης, ύστερα από την διήμερη επίσκεψή του στη Ρουμανία, στις 18 και 19 Μαρτίου.

Συγκεκριμένα, ο κ. Κελαϊδίτης εκπροσώπησε τα ελληνικά τουριστικά γραφεία στην επίσημη επίσκεψη που πραγματοποίησε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης στο Βουκουρέστι, με σκοπό να συναντήσει οργανισμούς και φορείς του τουριστικού κλάδου, τονίζοντας με έμφαση ότι η Ελλάδα είναι έτοιμη να υποδεχτεί τους ταξιδιώτες από τα Βαλκάνια και τη Μεσόγειο, αυτό το καλοκαίρι.

Στη διάρκεια της επίσκεψης, ο κ. Κελαϊδίτης είχε συζητήσεις με εκπροσώπους των τουριστικών γραφείων της Ρουμανίας. Μάλιστα, όπως αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση της HATTA, η Ελλάδα παραμένει ένας πολύ αγαπημένος προορισμός για τους Ρουμάνους ταξιδιώτες, οι οποίοι δηλώνουν έτοιμοι να ταξιδέψουν. «Ιδιαίτερα μετά την ανάληψη ευθύνης για την υιοθέτηση μέτρων ασφάλειας και υγιεινής από πλευράς του υπουργού Τουρισμού Θεοχάρη, ο δρόμος για την επανεκκίνηση της ταξιδιωτικής ροής από την γείτονα χώρα φαίνεται να είναι ανοιχτός» σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αστυπάλαια παραλία εναέρια
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυξάνονται φέτος τα ταξίδια των Ελλήνων – Σημάδια ανάκαμψης

Αυξημένη κινητικότητα Ελλήνων και ξένων καταγράφηκε φέτος τον Ιούλιο-Αύγουστο, με τις πτήσεις εσωτερικού να παρουσιάζουν άνοδο 21,2% σε σχέση με το 2019. Σταθερή ανάκαμψη δείχνουν και τα διόδια Αττικής, σύμφωνα με τα στοιχεία.
Όλγα Κεφαλογιάννη βουλή
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Εκδήλωση - Κορέα: Η Κεφαλογιάννη προωθεί την Ελλάδα ως κορυφαίο προορισμό

Η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη παρουσίασε στη Σεούλ το όραμα για θεματικό τουρισμό, ενισχυμένες πτήσεις και ψηφιακά εργαλεία, προβάλλοντας την Ελλάδα στην κορεατική αγορά.