ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
eshop, e-commerce, online agores, ilektroniko emporio
Φώτο: Shutterstock

Νέα γερμανική πλατφόρμα e-commerce μπαίνει και στην ελληνική αγορά

Η About You έθεσε και για την Ελλάδα σε λειτουργία την πλατφόρμα της, που περιλαμβάνει πασίγνωστα σήματα ρούχων και παπουτσιών με προσφορές και εκπτώσεις. Η γερμανική εταιρεία περιμένει φέτος τζίρο 1,7 δισ.

Παρουσία και στην χώρα μας έχει πλέον η γερμανική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου About You, η οποία διαθέτει περισσότερα από 2.000 εμπορικά σήματα ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, σε 26 πλέον ευρωπαϊκές αγορές. Μερικά από τα πασίγνωστα brand που περιλαμβάνει η πλατφόρμα είναι τα Nike, Adidas, Levi’s, Calvin Klein, Puma και Guess, και πολλά ακόμη, σε κατηγορίες από ρούχα και παπούτσια έως αξεσουάρ, μαγιώ και εσώρουχα, με αρκετά είδη σε προσφορά με έκπτωση στις αρχικές τιμές έως και 30%. 

Μετά από ένα θεαματικό λανσάρισμα σε αγορές κυρίως της Κεντρικής Ευρώπης, ο γερμανικός όμιλος θέτει στο στόχαστρό του την ευρύτερη περιοχή της Νότιας Ευρώπης για το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, με την Ελλάδα να ακολουθεί ένα εκρηκτικό και πολυαναμενόμενο άνοιγμα στην ιταλική αγορά, μόλις προ ολίγων ημερών, αλλά και την Νορβηγία τον περασμένο Ιούνιο. Εκτιμάται μάλιστα ότι η επέκταση στις περιοχές της Μεσογείου αλλά και της Σκανδιναβίας θα συνεισφέρει σε περαιτέρω βελτίωση των πωλήσεων του ομίλου, παρά την αναμενόμενη συμπίεση των περιθωρίων κέρδους λόγω των ενισχυμένων επενδύσεων σε προωθητικές ενέργειες για την διεύρυνση της παρουσίας της και σε νέες αγορές, επαληθεύοντας παράλληλα το νεότερο guidance για εκτίναξη πωλήσεων κατά την διάρκεια της χρήσης 2020/21. 

Ειδικότερα, η εισηγμένη, από τον περασμένο Ιούνιο, στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης εταιρεία About You Holding, αναμένει για φέτος αύξηση τζίρου μεταξύ 48% και 52%, συγκριτικά με πέρσι, στα 1,72 δισ. ευρώ έως και 1,77 δισ ευρώ, αναθεωρώντας προς τα επάνω προηγούμενη εκτίμηση για πωλήσεις ύψους 1,63 δισ. ευρώ φέτος. Η γερμανική εταιρεία έκλεισε το δεύτερο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης (Ιούνιος-Αύγουστος 2021) με αύξηση καθαρών εσόδων κατά 55% συγκριτικά με πέρσι, στα 400 εκατ ευρώ, ενώ ο τζίρος το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης αυξήθηκε κατά 60,2%, στα 822 εκατ ευρώ, έναντι 513 εκατ ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Παρά ταύτα, το αποτέλεσμα σε επίπεδο EBITDA παραμένει ζημιογόνο, στη βάση των αυξημένων επενδύσεων σε e-commerce υποδομές. 

Είναι προφανές ότι η πανδημία και τα περιοριστικά μέτρα στην λειτουργία των φυσικών καταστημάτων πανευρωπαϊκά επηρέασαν θετικά τις επιδόσεις της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, με τις αγορές της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Ελβετίας να τροφοδοτούν τις εντυπωσιακές επιδόσεις της μέσα στο 2020. Περαιτέρω, η διάθεση αποκλειστικών συλλογών ενδυμάτων κι αξεσουάρ σε συνεργασία με διεθνείς celebrities, όπως η Αμερικανίδα τηλεπερσόνα Kendall Jenner, (“Kendall for About You”) τόνωσαν τόσο το προφίλ όσο και την αναγνωρισιμότητα του brand, ειδικά στην νεότερη γενιά των Ευρωπαίων καταταναλωτών. Η εταιρεία ιδρύθηκε στο Αμβούργο, συνδυάζοντας μόδα και τεχνολογία με τον πιο ευέλικτο τρόπο, κι επεκτάθηκε μέσα σε μία επταετία σε 23 ευρωπαϊκές αγορές, απασχολώντας περισσότερους από 1000 υπαλλήλους. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Προσφορές ακόμη και 80% στην αγορά αλλά οι καταναλωτές δεν συγκινούνται

Ο Οκτώβριος έκλεισε με κάμψη πωλήσεων έως 25% στα είδη ένδυσης κι υπόδησης, ενώ κι ο Νοέμβριος μέχρι στιγμής εξελίσσεται υποτονικά, προϊδεάζοντας για μειωμένο τζίρο σε σχέση με την περυσινή περίοδο της Black Friday.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Φρένο» σε ανατιμήσεις από e-shops ένδυσης για να κερδίσουν μερίδια αγοράς

Τα μισά e-shops λένε ότι δεν θα προχωρήσουν σε ανατιμήσεις φέτος, ενώ το 37% θα κάνουν αυξήσεις 6% - 10%. Το 56% είχαν αύξηση εσόδων το 2022, ενώ το 40% αναμένει περαιτέρω βελτίωση των συνθηκών φέτος.
Διαδικτυακό εμπόριο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τζίρος πάνω από 20 δισ. στο e-commerce, το επιλέγουν οκτώ στους δέκα

Εξοικειώνονται οι Έλληνες καταναλωτές με τις αγορές από το διαδίκτυο, αλλά διατηρείται και η ανάγκη των φυσικών καταστημάτων, οδηγώντας το εμπόριο σε ένα πολυκαναλικό μοντέλο. Παραπλανητικές πρακτικές διαπιστώνει η Κομισιόν.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε ανοδική τροχιά το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας στην Ελλάδα το 2022

Περισσότερα από τα μια ηλεκτρονικά καταστήματα ρουχισμού και υπόδησης κατέγραψε αύξηση των εσόδων την περασμένη χρονιά,με τον πληθωρισμό και το αυξανόμενο κόστος διαφήμισης να αποτελούν τις μεγαλύτερες προκλήσεις.
busingssdaily-rouxa-katastimata
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχύεται στη χονδρική η Funky Buddha με νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα

Η εταιρεία εστιάζει σε ισχυρές συνεργασίες στην αγορά της χονδρικής, με τη Ρουμανία και την Ουγγαρία να βρίσκονται σε πρώτο πλάνο. Ταυτόχρονα, ενισχύει την παρουσία του brand στην Κύπρο και άλλες χώρες των Βαλκανίων,