ΓΔ: 1970.41 -0.76% Τζίρος: 179.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Kalathi-Noikokyrioy-Super-Market-Trofima
Φωτο: Menelaos Myrillas / SOOC

Παράταση έως και το τέλος του 2023 για το «καλάθι του νοικοκυριού»

Παράλληλα το υπ. Ανάπτυξης ανακοίνωσε ότι θα παραταθεί έως και τις 31/12 το μέτρο του μέγιστου περιθωρίου κέρδους για τις επιχειρήσεις που εμπορεύονται βασικά καταναλωτικά προϊόντα και καύσιμα.

Την παράταση του μέτρου για το «καλάθι του νοικοκυριού» έως και τα τέλη του τρέχοντος έτους γνωστοποίησε το υπουργείο Ανάπτυξης με ανακοίνωσή του . 

Σε αυτήν τονίζει ότι το η πρωτοβουλία «Καλάθι του νοικοκυριού» θα συνεχιστεί μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου 2023. Παράλληλα, θα επεκταθεί μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2023 το μέτρο του μέγιστου περιθωρίου κέρδους για τις επιχειρήσεις που εμπορεύονται βασικά καταναλωτικά προϊόντα και καύσιμα, προκειμένου να αντιμετωπιστούν φαινόμενα αθέμιτης κερδοφορίας εις βάρος των καταναλωτών.

Η παράταση καταφθάνει καθώς ότι στο επόμενο τρίμηνο αναμένεται ότι ο πληθυσμός της χώρας διπλασιάζεται, η ζήτηση κινείται σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα και οι επιχειρήσεις – κυρίως οι προμηθευτικές – δεν έχουν κανένα λόγο και δεν νιώθουν την παραμικρή πίεση, για να μειώσουν τις τιμές.

Έτσι με βάση αυτές τις εκτιμήσεις ο «πληθωρισμός των τροφίμων» θα παραμείνει υψηλός. Η μόνη άμυνα, κατά τους ίδιους, των καταναλωτών είναι το «καλάθι» και το «πλαφόν». Βέβαια αυτή η εξέλιξη δεν πρόκειται να ... χαροποιήσει ιδιαίτερα του προμηθευτές και τους λιανεμπόρους, ωστόσο όμως οι καλές επιδόσεις της αγοράς περιορίζουν τις αντιδράσεις τους σε μια... βουβή δυσαρέσκεια.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

super-market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έφυγε το πλαφόν στα περιθώρια κέρδους, έρχεται ανταγωνισμός στα ράφια

Ένταση του ανταγωνισμού στα σούπερ μάρκετ περιμένουν οι παράγοντες της αγοράς από σήμερα, καθώς καταργείται το πλαφόν στα κέρδη και απελευθερώνεται η τιμολογιακή πολιτική των επιχειρήσεων.
Καλάθι σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άρχισε η μείωση τιμών στα σούπερ μάρκετ, τι συμβαίνει με τα τρόφιμα

Η υποχώρηση των τιμών στις τρεις κατηγορίες προϊόντων ήταν 0,1% στο οκτάμηνο. Όμως, προήλθε από τις μειώσεις σε είδη προσωπικής υγιεινής και σπιτιού, ενώ στα τρόφιμα καταγράφεται μικρή αύξηση 0,7%.