ΓΔ: 1970.41 -0.76% Τζίρος: 179.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Κώστας Σκρέκας, Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας
Φωτο: Paleologos Nick / SOOC

Κώστας Σκρέκας: Ζήτησε να κρατηθούν σταθερές οι τιμές στο ψωμί

Ελέγχεται συνεχώς ο κλάδος της αλευροβιομηχανίας και σε περίπτωση αθέμιτης κερδοφορίας στις κατηγορίες των αλεύρων, θα επιβληθούν αυστηρά πρόστιμα, τόνισε το υπ. Ανάπτυξης.

Στο αγαθό που βρίσκεται στη κορυφή της λίστας πολλών νοικοκυριών, το ψωμί, ζήτησε σταθερές τιμές ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, κατά τη διάρκεια της σημερινής συνάντησής του, παρουσία του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή, Σωτήρη Αναγνωστόπουλου, με την Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδας.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης:

  • Tο υπουργείο Ανάπτυξης ενημέρωσε την Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδας ότι η ΔΙΜΕΑ ελέγχει συστηματικώς τα μεικτά περιθώρια κέρδους στον κλάδο της αλευροβιομηχανίας και πως, σε περίπτωση που διαπιστωθούν περιπτώσεις αθέμιτης κερδοφορίας στις κατηγορίες των αλεύρων, θα επιβληθούν αυστηρά πρόστιμα.
  • Ζητήθηκε, επίσης, να συγκρατηθούν σταθερές οι τιμές του ψωμιού για τους καταναλωτές.
  • Συζητήθηκε το πάγιο αίτημα του κλάδου για τη χρήση του όρου «φούρνος» μόνο από τις επιχειρήσεις που ολοκληρώνουν στον εσωτερικό τους χώρο όλο τον κύκλο παραγωγής προϊόντων αρτοποιίας, από την επεξεργασία των πρώτων υλών μέχρι την τελική έψηση αυτών.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ξεκινούν στις αρχές Μαρτίου έλεγχοι για παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές

Ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας που αφορά τις παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές θα παρουσιαστεί στις 6 Μαρτίου. Θα ακολουθήσει δεκαήμερο ενημέρωσης και εξοικείωσης της αγοράς.
Ράφια σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στα 908.500 ευρώ τα πρόστιμα τον Φεβρουάριο από τη ΔΙΜΕΑ

«Η ευμάρεια μιας αγοράς δεν έχει να κάνει μόνο με τις τιμές των προϊόντων, αλλά έχει να κάνει και με τη διαθέσιμη ποικιλία των προϊόντων προς τους καταναλωτές» ανέφερε ο ο γενικός γραμματέας Εμπορίου, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος.
Καλάθι σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το δύσκολο σταυρόλεξο με τις τιμές για προμηθευτές και σούπερ μάρκετ

Πλεονέκτημα έχουν όσες προμηθευτικές εταιρείες ανατίμησαν τα προϊόντα τους στα τέλη του προηγούμενου χρόνου κινούνται εκ του ασφαλούς, ενώ τα σούπερ μάρκετ προβληματίζονται για τα περιθώρια κέρδους τους.
Supermarket
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έλεγχοι σε βιομηχανίες τροφίμων για «κόλπα» με τις συσκευασίες

Σε όλο το φάσμα της αγοράς οι έλεγχοι από τη ΔΙΜΕΑ: από τις συσκευασίες τροφίμων που «ελαφραίνουν», έως την κερδοσκοπία με τεστ Covid. Δυσαρέσκεια και προσφυγές από αλυσίδες σούπερ μάρκετ για πρόστιμα.