ΓΔ: 1971.91 -0.69% Τζίρος: 20.94 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:25:02
Karagiannis, Ypourgeio Ypodomon kai Metaforon
Πηγή: Delphi Economic Forum

Στην τελική ευθεία μπαίνει το κτίριο της Γενικής Γραμματείας Υποδομών

Το νέο κτίριο έχει σχεδιαστεί με τις αρχές του βιοκλιματικού σχεδιασμού, θα είναι πενταόροφο, ενώ το έργο που ανέλαβε η ένωση εταιρειών Intrakat-Redex, περιλαμβάνει και την κατασκευή πεζογέφυρας επί της οδού Πειραιώς.

Κατατέθηκε μία δεσμευτική προσφορά στον διαγωνισμό ΣΔΙΤ για την κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση ενός σύγχρονου κτιριακού συγκροτήματος που θα στεγάσει της υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Ειδικότερα, δεσμευτική προσφορά για το έργο «Κατασκευή - Λειτουργία και Συντήρηση των κτιριακών εγκαταστάσεων για τη στέγαση των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου στην οδό Πειραιώς» προϋπολογισμού 112,5 εκατ. ευρώ, κατέθεσε η Ένωση Εταιρειών INTRAKAT – REDEX Α.Ε..

Με την συγκέντρωση των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Υποδομών σε ένα κτίριο αναμένεται να προκύψει σημαντικό οικονομικό όφελος της τάξεως των 2.000.000 ευρώ ετησίως μόνο από τα μισθώματα και του 1.000.000 ευρώ ετησίως από τα λειτουργικά κόστη. Επιπλέον, θα πρέπει να συνυπολογιστούν και τα έμμεσα οφέλη που προκύπτουν από την εξοικονόμηση ενέργειας και πόρων για τη λειτουργίας και συντήρηση των υφιστάμενων κτιρίων της Γενικής Γραμματείας Υποδομών.

Το έργο περιλαμβάνει και την κατασκευή πεζογέφυρας επί της οδού Πειραιώς, στο ύψος του υπό ανέγερση κτιριακού συγκροτήματος. Με το συγκεκριμένο έργο επιτυγχάνεται η ασφαλής διέλευση των πεζών που θέλουν να διασχίσουν την οδό Πειραιώς, ο όγκος των οποίων αναμένεται να αυξηθεί μετά και την ολοκλήρωση της κατασκευής του κτιρίου που θα στεγάσει τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα και την προσβασιμότητα στο Σεράφειο αθλητικό κέντρο του Δήμου Αθηναίων.

Το νέο κτίριο έχει σχεδιαστεί με τις αρχές του βιοκλιματικού σχεδιασμού, θα είναι πενταόροφο και θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, χώρους διοίκησης, γραφεία, αμφιθέατρο, συνεδριακό κέντρο, βιβλιοθήκη, μουσείο τεχνολογίας, εστιατόριο, κυλικεία, παιδικό σταθμό, ιατρείο και υπόγειους χώρους στάθμευσης. Αναλυτικά, το εμβαδό της ανωδομής είναι 21.730,91 τ.μ., των υπογείων είναι 31.976 τ.μ. και του συνολικού περιβάλλοντος χώρου 10.565 τ.μ.

Σε δήλωσή του ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης ανέφερε: «ο διαγωνισμός ΣΔΙΤ για το νέο κτίριο της Γενικής Γραμματείας Υποδομών ολοκληρώνεται μετά και την κατάθεση δεσμευτικής προσφοράς.

Εισάγουμε έναν νέο τρόπο αντίληψης και οργάνωσης της Δημόσιας Διοίκησης καθώς οι υπηρεσίες από τα 13 κτίρια της Γενικής Γραμματείας Υποδομών θα συστεγάζονται σε ένα υπερσύγχρονο, βιοκλιματικό κτίριο. Πετυχαίνουμε, έτσι, σημαντική εξοικονόμηση πόρων από τα μισθώματα και το κόστος λειτουργίας των κτιρίων που στεγάζουν τις υπηρεσίες, εξασφαλίζοντας, παράλληλα, ένα σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον.

Μπαίνουμε, λοιπόν, στην τελική ευθεία για την υλοποίηση ενός κτιριακού συγκροτήματος υψηλής αισθητικής στην οδό Πειραιώς που θα μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα από τη λειτουργία των υπηρεσιών μας. Ένα από τα μεγαλύτερα κτιριακά έργα που θα κατασκευαστούν τα επόμενα χρόνια στην Αττική και θα δώσει προστιθέμενη αξία στην ευρύτερη περιοχή».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έξι χρόνια μετά την καταστροφή θα ολοκληρωθούν τα έργα στη Θεσσαλία

Χρειάστηκαν 17 μήνες για να πάρουν τον δρόμο για το Ελεγκτικό Συνέδριο οκτώ συμβάσεις έργων και δύο για συμβούλους, ενώ μαίνεται η «μάχη» κατασκευαστικών εταιρειών που μπορεί να φτάσει ως το ΣτΕ.
γέφυρα,εργα,υποδομες
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα μεγάλα έργα του 2025: Η Θεσσαλία, οι δρόμοι και το μετρό Θεσσαλονίκης

Σε ρυθμούς Ταμείου Ανάκαμψης κινείται ο σχεδιασμός για τα έργα υποδομών που μονοπωλούν τον σχεδιασμό της νέας χρονιάς, σε μία ύστατη προσπάθεια να μην χαθούν σημαντικοί πόροι. Αναθεωρείται βάσει των διαθέσιμων πόρων η λίστα έργων για την τριετία.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μεγάλα έργα με πρόταση από εταιρείες αλλά χωρίς δημόσια χρηματοδότηση

Νομοθετικές αλλαγές για να προχωρήσουν οι πρότυπες προτάσεις για έργα άνω των 200 εκατ. ευρώ. Θα αφορούν μόνο ΣΔΙΤ και παραχωρήσεις, δηλαδή δεν θα υπάρχει χρηματοδότηση από το κράτος. Μέτρα για διαφάνεια.