Σε λειτουργία τίθεται από τις 3 Σεπτεμβρίου 2025 η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών του ΔΕΔΔΗΕ, myΔΕΔΔΗΕ services, δίνοντας στους πολίτες τη δυνατότητα να υποβάλλουν ψηφιακά τα αιτήματά τους.
Η πρώτη διαθέσιμη υπηρεσία είναι η Αίτηση Νέας Σύνδεσης Χαμηλής Τάσης, η οποία, σύμφωνα με τον Διαχειριστή, «επιτρέπει στους πελάτες να υποβάλουν αιτήματα από την άνεση του σπιτιού ή του γραφείου τους, χωρίς φυσική παρουσία σε γκισέ και με πλήρη διαφάνεια για την πορεία της αίτησης».
Η πλατφόρμα θα εμπλουτιστεί σταδιακά με νέες δυνατότητες, όπως επαύξηση ή μείωση ισχύος, χορήγηση διζωνικού τιμολογίου, σύνδεση φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και ενοποίηση ή διαχωρισμό παροχών. Ο στόχος είναι έως το τέλος του έτους να έχουν ενσωματωθεί όλες οι βασικές υπηρεσίες.
Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, το νέο ψηφιακό εργαλείο «προσφέρει προσωποποιημένο περιβάλλον, συγκεντρώνοντας όλες τις αιτήσεις και τα στοιχεία των χρηστών. Διασφαλίζει διαφάνεια και ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο, ακόμη και για διαδικασίες που εξαρτώνται από άλλους δημόσιους φορείς».
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ, Α. Μάνος, δήλωσε: «Το myΔΕΔΔΗΕ services αποτελεί την έμπρακτη υλοποίηση του οράματός μας για έναν ΔΕΔΔΗΕ ψηφιακά αναβαθμισμένο και απόλυτα πελατοκεντρικό. Πρόταγμά μας είναι η παροχή άμεσων και εύχρηστων ψηφιακών εργαλείων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του πελάτη. Χτίζουμε ένα ανθεκτικό και έξυπνο δίκτυο που θα στηρίξει την πράσινη ενεργειακή μετάβαση της χώρας».
Η ανάπτυξη της πλατφόρμας αποτέλεσε προϊόν πολύμηνης συνεργασίας μεταξύ όλων των διευθύνσεων και τμημάτων της εταιρίας, σηματοδοτώντας τη στροφή του ΔΕΔΔΗΕ προς την πλήρη ψηφιοποίηση.