ΓΔ: 2023.05 -0.47% Τζίρος: 159.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Φωτο: Nick Paleologos/ SOOC

Έκτακτη γραμμή Κατεχάκη - Χαλάνδρι λόγω πτώσης ατόμου στις γραμμές Μετρό

«Η κυκλοφορία στη Γραμμή 3 διεξάγεται στα τμήματα Δημοτικό Θέατρο – Κατεχάκη και Δουκίσσης Πλακεντίας – Αγία Παρασκευή» σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ.

Την δρομολόγηση έκτακτης λεωφορειακής γραμμής στην διαδρομή Κατεχάκη - Χαλάνδρι ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ μετά την πτώση ατόμου στον σταθμό Μετρό Εθνική Άμυνα.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ, «για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και μέχρις ότου αποκατασταθεί η κυκλοφορία σε ολόκληρη τη Γραμμή 3 του Μετρό, δρομολογήθηκε η έκτακτη λεωφορειακή γραμμή «Ειδικό Δρομολόγιο» που εκτελεί το δρομολόγιο Κατεχάκη - Χαλάνδρι και πραγματοποιεί στάσεις στους σταθμούς του Μετρό, που υπάρχουν στο τμήμα αυτό. Η κυκλοφορία στη Γραμμή 3 διεξάγεται στα τμήματα Δημοτικό Θέατρο – Κατεχάκη και Δουκίσσης Πλακεντίας – Αγία Παρασκευή, λόγω απόπειρας αυτοκτονίας ατόμου στον σταθμό Εθνική Άμυνα».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κλιματισμός σε 22 παλιούς συρμούς μετρό και ηλεκτρικού που... βράζουν

Ξεκινά με τη σύνταξη των προδιαγραφών η προετοιμασία για την ανάταξη επιπλέον συρμών που θα δώσουν ανάσα στο δίκτυο, και την τοποθέτηση κλιματισμού σε τρένα που «βράζουν», με πόρους από το Κοινωνικό Κλιματικό Ταμείο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τελειώνει το «Δεν πληρώνω» στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας

Η μεγάλη αύξηση ελέγχων και προστίμων το 2024 έφερε αύξηση στα έσοδα του ΟΑΣΑ κατά 13,5%. Στα 900 εκατ. ευρώ έχουν ανέλθει οι πόροι που «κλείδωσαν» για την αναβάθμιση των μέσων μαζικής μεταφοράς.
ΗΣΑΠ Ηλεκτρικός συρμός
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ: Να βρεθεί λύση στα περιστατικά δυσλειτουργίας

«Χθες 01/01 κατά τις πρώτες πρωινές ώρες συρμός άνοιξε εν κινήσει δίχως χειρισμό όλες τις πόρτες στη μια πλευρά μεταξύ των σταθμών 'Ανω Πατησίων και Περισσού» αναφέρουν χαρακτηριστικά.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μετρό: Ψάχνουν λύση για κλιματισμό σε παλιούς συρμούς που «βράζουν»

Προϋπόθεση η εύρεση χρηματοδότησης για να δροσίσουν οι 24 παλιοί συρμοί του μετρό, που τα τελευταία καλοκαίρια αποσύρονται μέσα στον καύσωνα. Σε 265.000-275.000 ευρώ ανά όχημα το κόστος της εφικτής λύσης.