ΓΔ: 2023.8 1.43% Τζίρος: 229.50 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
λεωφορεία ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκης
Φώτο; Shutterstock

Νέες λεωφορειακές γραμμές στη Θεσσαλονίκη λόγω διακοπής λειτουργίας Μετρό

Από τις 10 Νοεμβρίου τίθενται σε λειτουργία οι γραμμές «Μ1» και «58Μ» στη Θεσσαλονίκη, για την κάλυψη των αναγκών μετακίνησης λόγω της προσωρινής διακοπής λειτουργίας της γραμμής του Μετρό.

Σε λειτουργία τίθενται από τη Δευτέρα 10 Νοεμβρίου δύο νέες λεωφορειακές γραμμές στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ). 

Οι γραμμές αυτές σχεδιάστηκαν για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες μετακίνησης του επιβατικού κοινού, λόγω της διακοπής λειτουργίας της γραμμής του Μετρό για έναν μήνα.

Η νέα λεωφορειακή γραμμή «Μ1» δημιουργήθηκε σε συνεργασία του ΟΣΕΘ και του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ). 

Ξεκινά από τον τερματικό σταθμό στη Νέα Ελβετία και, μέσω της λεωφόρου Κωνσταντίνου Καραμανλή, καταλήγει στις οδούς Εγνατία και Μοναστηρίου, με τελικό προορισμό τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό. Το ίδιο δρομολόγιο ακολουθείται και στην επιστροφή.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η γραμμή «Μ1» θα διέρχεται από 11 υφιστάμενες στάσεις, όπως 25ης Μαρτίου, Ιπποκράτειο, ΠΑΜΑΚ, ΑΧΕΠΑ, Καμάρα, Αγίας Σοφίας, Αντιγονιδών, Πλατεία Δημοκρατίας και Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός. 

Κατά την επιστροφή, οι στάσεις περιλαμβάνουν Ζωγράφου, Πλατεία Δημοκρατίας, Αντιγονιδών και άλλες, με τελικό προορισμό τη Νέα Ελβετία. Τα δρομολόγια θα πραγματοποιούνται καθημερινά από 17 λεωφορεία, από τις 05:00 το πρωί έως τις 00:30 μετά τα μεσάνυχτα, ενώ Παρασκευή και Σάββατο τα δρομολόγια θα επεκτείνονται μέχρι τη 01:00.

Η διαδρομή της γραμμής «Μ1» κατά τη μετάβαση περιλαμβάνει τους εξής δρόμους: Σταθμός Μετεπιβίβασης Ν. Ελβετίας, Μιχ. Ψελλού, παράπλευρη Εθνική Οδός Θεσσαλονίκης-Ν. Μουδανίων, Λεωφόρος Κωνσταντίνου Καραμανλή, Εγνατία, Μοναστηρίου και Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός. Η επιστροφή ακολουθεί το αντίστροφο δρομολόγιο.

Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας, η νέα γραμμή έχει χαρακτήρα express με στόχο την άμεση και ασφαλή μετακίνηση των επιβατών μεταξύ Νέας Ελβετίας και Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού.

Παράλληλα, από τις 10 Νοεμβρίου τίθεται σε λειτουργία και η νέα λεωφορειακή γραμμή «58Μ», που ενισχύει τη συγκοινωνία στην περιοχή του δήμου Πυλαίας Χορτιάτη. Η γραμμή ξεκινά και καταλήγει στον σταθμό μετεπιβίβασης Νέας Ελβετίας, εξυπηρετώντας συνολικά 52 στάσεις κατά τη μετάβαση και την επιστροφή, με τέσσερα λεωφορεία να εκτελούν τα δρομολόγια.

Η λειτουργία της γραμμής «58Μ» θα διαρκέσει μέχρι την ολοκλήρωση των έργων κατασκευής της υπερυψωμένης γέφυρας ταχείας κυκλοφορίας (Fly Over). 

Η διαδρομή περιλαμβάνει τις οδούς Στ. Καζαντζίδη, Χαριλάου-Θέρμης, Θέρμης-Πανοράματος, Βενιζέλου, Κομνηνών, Μαντζαρίδη, Πέτρου Λεβαντή, Σταδίου και Πυθαγόρα, ενώ η επιστροφή γίνεται μέσω της Θέρμης Πανοράματος, Χαριλάου Θέρμης και Στέλιου Καζαντζίδη, με αφετηρία και τερματισμό τον σταθμό μετεπιβίβασης Νέας Ελβετίας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σταθμός μετρό Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μετρό Θεσ/νίκης: Αυξήσεις στα ενοίκια, αλλά τα καταστήματα μένουν κλειστά

Ένα χρόνο μετά τη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, δεκάδες καταστήματα στην Εγνατία παραμένουν κλειστά, ενώ τα ενοίκια έχουν εκτοξευθεί. Ελπίδες για ανάκαμψη με την επέκταση προς Καλαμαριά.
Λεωφορείο ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σε ισχύ η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας για τους εργαζομένους του ΟΑΣΘ

Εγκρίθηκε η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας του ΟΑΣΘ, που ρυθμίζει θεσμικά και μη μισθολογικά ζητήματα. Διοίκηση και εργαζόμενοι μιλούν για συνεργασία και συνέχιση της βελτίωσης των συγκοινωνιών.
λεωφορεία ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σχέδιο άμεσης σύνδεσης Μετρό και λεωφορείων για πιο εύκολες μετακινήσεις

Το ΙΜΕΤ, ο ΟΣΕΘ και η EMISIA σχεδιάζουν την αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών για καλύτερη σύνδεση με το Μετρό Θεσσαλονίκης, μειώνοντας παράλληλα τις εκπομπές ρύπων και βελτιώνοντας τις μετακινήσεις.