ΓΔ: 1986.89 -0.58% Τζίρος: 257.92 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Μαραθώνιος Αθήνας δρομέας
Δρομείς προθερμαίνονται στον δρόμο κατά τον Μαραθώνιο της Αθήνας 2024.

Ενισχυμένα δρομολόγια Μετρό-Τραμ λόγω του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου

Ενισχύονται τα δρομολόγια του Μετρό για τον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας με περισσότερους συρμούς στις Γραμμές 1, 2 και 3, ενώ το Σάββατο προς Κυριακή οι Γραμμές 2, 3 και το Τραμ θα λειτουργούν όλο το 24ωρο.

Η ΣΤΑΣΥ ανακοινώνει την ενίσχυση των δρομολογίων του Μετρό ενόψει του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 8 και την Κυριακή 9 Νοεμβρίου.

Συγκεκριμένα, προστίθενται 3 επιπλέον συρμοί σε κάθε μία από τις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό, ενώ στη Γραμμή 1 θα κυκλοφορούν 2 επιπλέον συρμοί. Η κίνηση αυτή αποσκοπεί στη βελτίωση της μετακίνησης των συμμετεχόντων και των επισκεπτών στη διοργάνωση.

Υπενθυμίζεται ότι οι Γραμμές 2 και 3 του Μετρό, καθώς και το Τραμ, θα λειτουργούν όλο το 24ωρο το βράδυ του Σαββάτου προς Κυριακή. Η λειτουργία της Γραμμής 1 του Μετρό («Κηφισιά - Πειραιάς») θα ξεκινήσει στις 5 το πρωί της Κυριακής.

Επιπλέον, στη Γραμμή 6 του Τραμ («Πικροδάφνη - Σύνταγμα»), σύμφωνα με εντολή της ΕΛΑΣ, τα δρομολόγια θα έχουν τερματικό σταθμό τη στάση «Φιξ» από τις 12:00 το μεσημέρι του Σαββάτου έως τις 21:00 το βράδυ της Κυριακής. Οι στάσεις Σύνταγμα, Ζάππειο και Λ. Βουλιαγμένης δεν θα εξυπηρετούνται κατά το διάστημα αυτό.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σταθμός Μετρό Αθήνας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Επενδυτικό πρόγραμμα άνω των 300 εκατ. για την επανεκκίνηση Μετρό και Τραμ

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, Αθανάσιος Κοτταράς, ανακοινώνει επενδύσεις άνω των 300 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό Μετρό και Τραμ, ενισχυμένους ελέγχους εισιτηρίων και νυχτερινή λειτουργία κάθε Σάββατο, με μεγάλη ανταπόκριση του κοινού.
Λογότυπο ΠΑΣΟΚ νύχτα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μαρκογιαννάκη: Η κυβέρνηση δείχνει ανοχή στη βία και εγκαταλείπει την περιφέρεια

Η Όλγα Μαρκογιαννάκη επέκρινε την κυβέρνηση για τη στάση της στα Βορίζια και το κλείσιμο των ΕΛΤΑ, ενώ τόνισε ότι η απολιγνιτοποίηση χωρίς σχέδιο αύξησε το ενεργειακό κόστος και την εξάρτηση.