Ακινητοποίηση σημειώθηκε το απόγευμα της Τρίτης στη σιδηροδρομική αμαξοστοιχία 1599, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Λάρισα, μεταφέροντας 95 επιβάτες. Το περιστατικό συνέβη λίγο μετά τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Σίνδου, εξαιτίας τεχνικού προβλήματος.
Όπως ανακοίνωσε η Hellenic Train, στο σημείο έφθασε άμεσα εφεδρική μηχανή, η οποία αντικατέστησε τη μηχανή της ακινητοποιημένης αμαξοστοιχίας. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, το τρένο συνέχισε κανονικά το δρομολόγιό του προς Λάρισα, με καθυστέρηση 90 λεπτών.
Η εταιρεία επισήμανε ότι «καθ' όλη τη διάρκεια της αναμονής, το προσωπικό της εταιρείας εντός της αμαξοστοιχίας παρέμενε στο πλευρό των επιβατών, παρέχοντας συνεχή και αναλυτική ενημέρωση για τις ενέργειες που πραγματοποιούνταν και για την πορεία αποκατάστασης του δρομολογίου». Παράλληλα, ευχαρίστησε το επιβατικό κοινό για την κατανόηση και τη συνεργασία του.
Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση 25% της αξίας του εισιτηρίου σε περίπτωση καθυστέρησης δρομολογίου από 60 έως 119 λεπτά ή 50% για καθυστέρηση 120 λεπτών και άνω.
Τα εισιτήρια που αγοράστηκαν από εκδοτήρια και πληρώθηκαν με μετρητά αποζημιώνονται αποκλειστικά από τα ενεργά εκδοτήρια. Για όσους προμηθεύτηκαν εισιτήρια με κάρτα, ανεξάρτητα από το κανάλι αγοράς, υπάρχει η δυνατότητα υποβολής αιτήματος είτε σε εκδοτήριο σταθμού είτε μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων της Hellenic Train, επισυνάπτοντας τον αριθμό ή φωτογραφία του εισιτηρίου και ζητώντας επιστροφή του ποσού στην κάρτα αγοράς.
Περισσότερες πληροφορίες και οδηγίες για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης παρέχονται στην ιστοσελίδα της Hellenic Train ή μέσω των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας.