ΓΔ: 1994.63 0.36% Τζίρος: 105.76 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:53:39

ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ

Μελίνα Τραυλού ομιλεί
ΔΙΕΘΝΗ

Τραυλού: Η αναβολή ΙΜΟ είναι ευκαιρία για ρεαλιστική πράσινη μετάβαση

Η αναβολή απόφασης του ΙΜΟ για το νέο σχέδιο μείωσης εκπομπών ανοίγει νέες διαβουλεύσεις για την πράσινη ναυτιλία. Η Μελίνα Τραυλού δήλωσε ότι είναι ευκαιρία να διαμορφωθεί ένα ρεαλιστικό και βιώσιμο διεθνές πλαίσιο.
Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο κτίριο
ΔΙΕΘΝΗ

Εκδήλωση Κουντουρά υπέρ κοινού πλαισίου για βιώσιμο τουρισμό στην ΕΕ

Συντονισμένη προσπάθεια για κοινό ευρωπαϊκό πλαίσιο βιώσιμων τουριστικών προορισμών με νέα πρότυπα και χρηματοδοτικά εργαλεία ανακοινώθηκε σε εκδήλωση στο Ευρωκοινοβούλιο, με πρωτοβουλία της Έλενας Κουντουρά και τη συμμετοχή σημαντικών φορέων.
Αυτοκίνητα NEV
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Άνοδος 35,2% στην παραγωγή οχημάτων νέας ενέργειας το 9μηνο

Η παραγωγή οχημάτων νέας ενεργειακής τεχνολογίας στην Κίνα αυξήθηκε κατά 35,2% στα 11,24 εκατ. μονάδες και οι πωλήσεις κατά 34,9% στα 11,23 εκατ. από Ιανουάριο έως Σεπτέμβριο, αποτελώντας το 46,1% των συνολικών πωλήσεων.
Βιώσιμη Ανάπτυξη χέρια
ΔΙΕΘΝΗ

Η Ευρώπη αναζητά νέο μοντέλο: Βιωσιμότητα, καινοτομία, ασφάλεια

Η Κατερίνα Γιούσενκο τόνισε ότι η Ουκρανία παρά τους ρωσικούς βομβαρδισμούς διατηρεί το πράσινο όραμά της και μπορεί να γίνει κλειδί για μια βιώσιμη και ανταγωνιστική Ευρώπη, βοηθώντας στη μετάβαση σε καθαρές μορφές ενέργειας και αγροτική αυτάρκεια.
βιοκαύσιμα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τα βιοκαύσιμα συνδέονται με υψηλότερες εκπομπές CO2 από τα ορυκτά καύσιμα

Η παγκόσμια ζήτηση για βιοκαύσιμα αυξάνεται, όμως νέα μελέτη δείχνει ότι εκπέμπουν 16% περισσότερο CO2, ενώ δεσμεύουν τεράστιες εκτάσεις γης και υδάτινους πόρους, επιβαρύνοντας το περιβάλλον.
Βιωσιμότητα και περιβάλλον
ΔΙΕΘΝΗ

Έρευνα: Δυσκολία πρόσβασης σε οικολογικά προϊόντα στην Ευρώπη

Νέα έρευνα BEUC και EEB δείχνει πως η πρόσβαση στα προϊόντα με το EU Ecolabel διαφέρει ανάμεσα στους Ευρωπαίους καταναλωτές, παρά τα περιβαλλοντικά και υγειονομικά τους οφέλη, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΚΠΟΙΖΩ.
 Bain & Company
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Bain: Στρατηγικός μοχλός αξίας η βιωσιμότητα για εταιρείες και πελάτες

Η νέα έκθεση της Bain & Company δείχνει ότι, παρά την πρόσφατη αμφισβήτηση, η βιωσιμότητα παραμένει στο επίκεντρο της επιχειρηματικής στρατηγικής, προσφέροντας μετρήσιμη αξία σε εταιρείες, καταναλωτές και B2B πελάτες, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη αναδεικνύεται σε βασικό εργαλείο για την πράσινη μετάβαση.